yüzümün sesinde tasviri yok ferzê! milyon yıldır yalnızlığın bile terk ettiği bu yalnızlığın ortasındayım ve milyon yıldır bu yalnızlıktan uzaktasın karanlıktasın karanlığınım ferzê!
aynı aşkın körlüğüne yol alan bir birinden haberdar ama yalnız iki farklı ışığız ferzê! oysa ki ardımda bıraktım yarılan nehri yıkılan kenti yakılan kadını günahsız bir el bekledim sırf günahkar bir bedene atılacak taş olayım diye yüzüne atılan her bir kin"de günahkar bir taş oldum ferzê!
dilini ısırdığın çölün kuraklığında çıkmasın diye ağzından adım saçlarından omuzlarına omuzlarından sırtına damlayan terin tuzlu yolcuğunda yüreğinden fışkırayım diye göğüslerine susuzluğunu gidersin diye dudakların hayalini kurduğun o masum deniz olmaktı tüm telaşım
şah damarını kesip attığın umursamadığın onlarca ölü bulutun arasından sıyrılıp sana yağmayı ne çok istedim çocukluğunu avuçlarıma bırakarak gittin
karanlığında çok uzaklarda sağ kalan o tek duvarında şehrin eski dilde yazılmış halkıyla kanamış bir alfabeydim ferzê! keşfi bekleyen surlarım ve karanlık ormanlarımla sadece senin olmayı dileyen unutulmuş bir harabe
söyle! gülmek sana yasakken ben nasıl gülerim ferzê! dudaklarının kıvrımlarındaki çocuksu küsüşüne
yüzü kendine yabancı bir uzaklıkta evet uzağında ama aslında hemen şuracığında iki iri gözün birbirine denk kirpik mesafesinde yakın dudaklarınla susuzluğunun arasında amansız bir boşluğun uçurumunda, uzakta ama aslında yakında evet çok yakında ıslık mesafesinde bir nefesin nefese ve bilerek menziline girmiş bir hedef kadar açık sınırdan geçemeyecek kadar korkak hayır aslında çok uzak ...
ezilir diye ismin öznesine yüklem bulamadığım kırılır diye ruhun yüklemine emir kipinde yaklaşamadığım bir cümlesin ferzê! hep ötesinden seyrettiğim o kadın sensin ferzê!
yazılıp silinen ve durmadan değiştirilen o cümle ve yazılıp silinen sonra değiştirilen adımızdı ferzê!
şimdi söyle atlasını şaşırdığım bu boşlukta ben nasıl bulurum seni ferzê!
( Ferzê Iıı başlıklı yazı Deniz Pınar tarafından 9.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.