Yağmurlarla Yazı Bekleyiş
Yağmurlu günde yağmurlarla yazı bekleyiş Masada bir fincan kahve gökyüzünün ruhunda gözyaşı Sevdiğini bekleyen bir savaş uçağının beş dakikalık rötarı Çiçek polenlerinin özlemiyle yanan havada volta atan bir arı Zağros Dağlarında beyhude açan bir çiçeğin savrulup gidişi Çapkın köstebeklerin kar altında kalan yemeklerinin ardından feryat edişi Afgan fakir çocukların Sovyet tanklarını solgun bakışlarla çaresiz seyredişi Başkaldıran insanın yalnızlaşarak yalnızlaşan sırma yalnızlığında Yağmurlu günde yağmurlarla yazı bekleyiş Karların kapladığı dağların ardındaki ruhsuz bir sisin içinde Verimsiz ilerleyen bir mülteci treni içindeki hayat silsilesi içinde Dürüst düşlerin düştüğü dilsiz bir dülgerin ahşap parkesinin içinde Nirvanaya ulaşan bir Şintoistin esrarengiz nefesinde Yağmurlu günde yağmurlarla yazı bekleyiş Karlı günlerin ardından güneşlere ulaşma arzusu Güneşin spesifik ışıkları altında oynaşan kelebeklerin uğultusu Masumiyetin çocuklarının çocukça masumiyetleri Yağmurlu günde yağmurlarla yazı bekleyiş Sessiz hatıralara safha safha yenilerini ekleyiş.......
(
Yağmurlarla Yazı Bekleyiş başlıklı yazı
ercaga tarafından
26.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.