Vivo
Yaşamanın aydınlığında gökyüzünün karanlığında vivo Sonsuz bakışların derin hüzünlerinde vivo Hayatın binlerce renginde karanlık mekanların ölü senginde Rezilce korkulu yağmurların yere çarpışlarındaki ahengin bedidar raksinde Tüm parçalara gestalt yaklaşan bilim adamının çalışma özverisinde Bütün sonsuzların sonunu yakalama mücadelelerinin azgın sesinde Kutuplarda eskimolarla Sibiryada Garcistandan sürülmüş Osetlerle Okyanuslarda sonsuz denizlerde Bartolomeu Diyasın maceraperestliğinde Kadırgalar kruvazörlerin savaş gemilerinin arasında VİVO Bütün başakların başkalaştıkları başkalaşım merkezlerinde Donsuz burjuvaların ahkam izmaritlerini saçtıkları varakparelerde Bedbaht işçilerin hayata başkaldırışlarının süzgün sahnelerinde Başlangıç Meridyenin hayali çemberinde yüreğimin kutuplardan basık sesinde Ölülerin mezarlıklarda havada yaşayan muteber nefesinde Van Goghun sürrealist portrelerindeki insan çaresiz insan siluetlerinde Papua Yeni Ginede bir tam-tam kabilesinin reisinin yediği pis sığır etinde Vivo bütün düşlerin penceresinde Vivo bütün hayallerin sergilendiği gümüşi pazar yerlerinde Vivere in medio aquarum ponent.
(
Vivo başlıklı yazı
ercaga tarafından
23.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.