Kimsenin müslümanlığını sorgulamak haddime değil ama dün başka bugün başka olunca bazı insanlar,insanın aklına şu sorular geliyor:

Reklam müslümanlığı mı?
Fenomen müslümanlığı mı?

Biz  müslümanlar meraklı insanlarız aslında, bir düğün olsa,"ne kadar takı takıldı?", komşusu bir araba alsa"bu adam parayı nerden buldu?",bir kadın görse sokakta "tek başına ne dolaşıyor bu,acaba dul mu?",demiyor muyuz?

Dün açık seçik foto paylaşanlar bugün türban takmış altına da yazmış:
"Ben teravih namazına gidiyorum."
Dün o bardan bu bara  kızlarla dolaşanlar bugün durum yapmış:
"Camideyiz,Allah kabul etsin."

Kimisi de anket başlatmış sosyal medya  hesabından:
"Nasıl bu türbanlı halim,hangisinde daha güzelim?"

Onbir ay boyunca" aç mısın tok musun?"diye sormayanlar nedense şimdi,"oruç musun?"diye sorarlar,"açım"desen acaba yemek ısmarlarlar mı bunu da merak ediyorum.

Diyet amaçlı oruç tutanlar da az değil,ama sorsan mangalda kül bırakmazlar,"ben niyetliyim,der,oruç vücuda çok yararlı."

İftar sofralarını  paylaşanlar da ayrı bir konu:"Orucumuzu açıyoruz,bugün de canımız bunları çekti."

Daha dün içki masasında kadeh tokuşturanlar bugün...

Bizi,bizden daha iyi bilen birisi  varken neden bu nafile çabalar?


( Reklam Müslümanlığı başlıklı yazı berberce tarafından 4.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.