Bir zamanların bilgi ve eğlence kaynağı olan televizyon,günümüzde popülerliğini internete kaptırmış durumda zaten z kuşağının internete düşkünlükleri de ortada.Bize  çocukken,
"Büyüyünce  ne olacaksın?"diye sorduklarında;ya öğretmen ya doktor ya polis ya avukat olacağımızı söylerdik.Şimdiki kuşağın ise bir kısmının hedefi  yok bir kısmı da malum fenomen olma yarışında her neyse bu başka konu.

Televizyonların gündüz kuşağı,'kayıpları bulma' ile başlıyor eskiden güzeldi yüzleşme falan cinayet olayları ise tez zamanda aydınlanırdı.Sonra aile yapısı ele alınmaya başlandı yani ahlakın çöküşünün tablosu hepimiz utandık da oraya çıkanlar utanmadı hepsi ünlü oldu.Yalanların,iftiraların,suçlamaların ardı arkası kesilmeyen bu programların sonu ,evlilik proģramları gibi olur mu,bence olmalı kötü örnek oluyorlar çok,bunu da zaman gösterecek.
Çocuklarını bırakıp sosyal medyada tanıştığı bir adama kaçan kadın, gögsünü gere gere 'çocuklara devlet baksın'diyor,insanlık bu kadar ucuz olmamalı...Eşinden fazla bu adama bu kadar güvenmenin sebebi ne olabilir,madem ki seviyor,ki ben inanmıyorum buna,neden çocukları kabul etmiyor bu şahıs?

Biz millet olarak hikayeleri seviyoruz aslında,yani başkalarının hayatları merak ediyoruz  kendi hayatımızdan fazla,iki kişinin  biraraya gelir gelmez dedikoduya başlaması bunun en güzel örneği.

Ve yemek proğramları...İzlersiniz izlemezsiniz ama bu işin de suyu çoktan çıkmış durumda şöyle ki:
Her şeyin bir adabı vardır,misafirliğe gidecekseniz güzel giyinip hoş kokular sürüneceksiniz ya da trafiğe çıkarken lastiklerinizi kontrol edeceksiniz,ehemmiyet kemerini takacaksınız,dikiz aynalarını güzel ayarlayacaksız  elbette hız limitini  aşmayacaksınız.

Dün öylesine rast geldim ne var yok derken televizyon izlerken,uzun saçlı genç bir adam saçları gözlerini örtüyor,sakalları ise uzun ve özensiz,beyaz gömlek giymiş onun da  yakası açık gögüs kılları görünüyor,kollarını ise hiç sormayın yemek yapıyor.
Planlı ve proğramlı olduğu belli zaten yemeği hiç beğenmeyen yok,"çok lezzetli olmuş eline sağlık "diyorlar tüm davetliler,içlerinden ne diyorlar Allah bilir(!)

Bazı kadın yarışmacılarda da durum farksız değil;dar elbise,uzun saçlar,uzun tırnaklar,kısa etekle,gögüs dekolteli ince bluzla,koyu makyaj, çenesine kadar sarkan küpeler ve dirseklerine kadar takılan bileziklerle yemek yapmalar...

Akşam ne mi var,aldatma dizileriyle birbirlerini hakaret etmekten yorulmayan siyaset proğramcıları...
( Televizyon Yarışmaları başlıklı yazı berberce tarafından 23.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.