"Türkiye'de tükenmekte olan bir şey söyleyin,"diye yazmış benim de üyesi olduğum gruba arkadaşlardan birisi.Ahlak,iman,inanç,gelenek ve görenekler,adetler, sabır,kaynaklar,ekonomi,para,bilgi,çevre,tarım,vicdan,sabır,vs. gibi  birbirinden önemli unsurlar sıralanmış ama benim dikkatimi en çok çeken,neredeyse  yarıya yakını"insanlık" yazmış bence doğru da.

Günümüzde tükenmekte olan malesef bir değer daha var  ki çok önemli ,aile yapısı.Bu kutsal müessese o kadar tahrip edildi ki yaraları sarmak ne yazık ki imkansız hale geldi.Birçok nedeni  var elbette  bu aile yapımızın bozulmasında.

Aile bizim,ilkokulumuzdur.
Aile bizim,çalışmayı ve iş bölümünü öğrendiğimiz ilk iş yerimizdir.
Aile bizim,temelimizdir
Aile bizim,en verimli toprağımızdır ki kökümüzü tutan,yetiştiren ve gövdemize  güç veren,meyve veren.
Aile bizim, her bakımdan bir güvencemizdir,geleceğimizdir.

Geleneksel medya dediğimiz televizyon,radyo,gazete artık yerini  sosyal medyaya bıraktı çeşitli sayfalar,çeşitli gruplar,çeşitli oyunlar  yüzünden aileler   günbegün parçalanmakta.

Matematikte bir bilinmeyenli,iki bilinmeyenli denklemler vardı, aile içinde ise çoklu bilinmeyen denklemler mevcut.

Geçenlerde bir programda izledim,evli bir kadın sosyal medyada tanıştığı birine kaçıyor.Adamın hesabı sahte,aşık olduğunu söyleyip kadını kandırmış  üstelik,'karımdan boşanıp seninle evleneceğim,yeni ev alacağım orada ikimiz oturacağız'.diye
Sonuç şu,kadın kandırıldığı,pişman olduğunu söyleyip eski kocasına dönmek istiyor.
Kocası ise  onu çok sevdiğini söyleyip affediyor.
Kaçıran  adam ise tüm foyaları açığa çıkınca konuşmak istemediğini söyleyip programı terkediyor...

Bu ve bunun gibi  nice hikayeleri bulmak  çok,geldiğimiz nokta  işte burası."Evlilik çocuk oyuncağı değil."derlerdi ama buna benzer örnekler bu sözün geçerliliğini   ortadan kaldırıyor.

Dizi ve filmlerde ortak noktalar:
-Aldatmak 
--Ayrı yaşamaya özendirme.
-Lüks yaşam tarzı,villa,giysiler,araba...
--Evin içinde yaşayan iki yabancı modeli.
-Ayrı yatakta yatma,ayrı tabaktan yemek yemeyi hüner bilme.

Sağlıklı bireyler sağlıklı ailelerde yetişir,hem kendisine hem topluma hem de devletimize en faydalı olanlar işte bu bireylerdir.


( Aile Yapımız başlıklı yazı berberce tarafından 8.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.