MUTLULUK HAPI
ÖLDÜRÜR...
Sağlık insan hayatındaki en önemli zenginliktir.. Beyin sağlığı,diğer tüm halsizlik ve engellilik hallerinde  insana kendi çözümünü uretirebilirken"akıl sağlığı" yokluğunda başkalarının ürettikleri çözümlere sizi muhtaç bırakır..  Bagımlılık,bağlılık,kötülüğe meyletme,iyiliğe yönlendirme,korkaklık,cesur olma,öfkelenme,sevgi dolu olmak nefretle yaşamak beynin salyalarına,salyaların akma saatine ,oksijen alıp almamanıza, yarma şeftali gibi geçiçi ayrık  olup olmamaya  bağlı olarak değişir.. 
Bu değişkenlikin üzerindeki diğer etkenlerse;Ana rahmine düşen sperm kalitesi, kalitenin alkol ve duman  etkisinde  olup olmaması,güçlü gıdalar eşliğinde üretilmesine  göre değişkenlik gösterdiği,başarısız gebelik sonlandırma faaliyetlerinin de arızalı beyinlere sebep olduğu tıbbi gerceklerdendir.. Beyin,insanın en önemli  organıdır.Beyin fonksiyonlarına, göre  duygusal durumunuz sekil alır . Yaşadığınız cevre atmosferi ,ergenliğe kadar gecis surecindeki 3.kisi davranışları beyni ve dolayisi ile kişiliğimizi şekillendiririz. Hatta sadece kendimizin değil yetisme sekil ve şartlarına göre de diğer kimselerin de  varlık ya da yokluk sebebi sahip olduğunuz beyin olabilir..Tesaduf, sizi hastalıklı beyinle karsilastirdiginde yokluk haline.de.denk gelmis olabilir..
Bilgi ile donatılmış,zeka ile kullanma yetenegi arttırılmış beyin ilk insandan beri zaten silah olduğu biliniyor Bilinmeyen her türlü bilgi ve yetenekten yoksun dumura uğramış beynin silah olarak kullanılmasıdır..
Kontrol etmek istediğiniz Beyni,hormonlar ve taşıyıcıları üzerinde yaratacağınız etki ile onu uyarılmış, sindirilmis,uyuyan ,şapsallasan, acıdan uzaklaşan , mongolloşan hallere dönüştürebilirsiniz.Bir zamanlar reçetesiz satılan bu haplar müptezellerin elinde çılgınlık aracına dönüşüp, kendilerine jiletle zarar verip yarattıkları cevre korkusu ile varoluş iddiasında bulunduklarını gözlemledik..
Sinirli babasına  karşı ya da sinirli eşini  terbiyeli maymuna çevirmek isteyen sağlık görevlilerinin de koruma,korunma güdüsü yada bilinci ile anti depresanda denilen serotinin hormonu ile bunun geri dönüşümünü sağlayan transmitter (taşıyıcılar)üzerinde oluşturulan etki gücü kullandıklarını biliyoruz..Bu bulanlara değil bu hali ile zehirleme faaliyetidir.. Adli vakaların artışı,uyuşturucu yerine daha kolay ulaşım ve cezasızlıği gibi haller bu hapların ,tanesi bir dolardan kutu fiyatına piyasasını oluşturmuştu. Allahdan Kanun uyandı da içerisinde bulunan bir kısım maddelerin uyuşturucu niteliğine iliskin kriminal raporları ile birlikte ilac denilen zehirlere ulaşım zorlasdı
Antidepresanların uzman kontrolünde kişiye özel verilmesi, uygun dozda kullanılması ve bırakılırken de birden alımı kesmek yerine belirli doz ayarlamaları yapılması gerekiyor.Yanyana alındığı diğer hastaliklar icin kullanılan ilaclar ile de olumsuz etki yarattığı gozlemlenebilir.. Yan etkilerinin kelime oyunları ile örtülendigi prospektus denilen icerik listesinde görüyoruz.. 
-Adamı intihara meylettirir demiyor Duygusal yoğunluk yaşatır diyor
-Kollarına jilet atar demiyor ,
-Ani duygusal degisimlerin aşırı öfkelenme ile kırma dağıtma, ağlama,gibi delilik gosterisi olduğundan da bahsetmiyor..
-S*ki kalkmaz demiyor .Halbuki cinsel ilişkiye girmeyen hayvan bile olsa en kızgın anını yasar..insani görünce kacan Yılan cinsel iliski anında seni arkandan kovalar.. 
 İlac pazarlamacılarinin esiri haline dönüşmüş bir kısım mallasan doktorlar,"ver gitsin" mealinde reçetelerle sürece katkı sağlıyorlar.. 
İlac üreticileri, biyolojik silah imalatçısı gibi önce mikrobu sonra panzehiri pazara sürüyorlar.. "Adini sen koy"ilaci  zehir  yada ilac de...
Her esir doktorun yazdıgi  reçete yada reçetesiz kullanım, intiharları tetikleyen ,alzaymır ,demans ,parkinson hastalıklarında zeminini hazırlayan bir temel atma törenine dönüşür..
Bir Psikiyatrist ,artı eksileri ile değerlendirir  fayda çokluğu teyit ettigi bipolar hastasına bunu yazabilir.Ama siz bu zehiri kendi bildiğiniz komşuya iyi geldiği için aldığınız da yada uyarılmış olarak otoban da yada yatakta kullandığınızda araba mutlaka devrilecektir..
TC de 40 milyon kutu antidepresan hap satılıyorsa 8 milyon kisi kullanıcı varsa gunluk ortalama intihar sayisi 8 i bulmuşsa ters giden bir şeyler var demektir..2021 yılının Ocak ayında en az 94, Şubat ayında en az 99, Mart ayında en az 112, Nisan ayında da en az 129 kişi yaşamına son verdi.(en az derken fazlasına var ama Türk bu veriyi artık kullanmıyor).Dünya Sağlık Örgütü’nün verilerine göre son 45 yılda dünya genelinde intihar oranları %45 arttı..Canlı bomba eylemlerini dünyaya hediye eden tamil gerillarinin bulunduğu Srı lanka elbetteki intihar vakasında 1.sırada ..Uzak doğunun san şeref ve intihar arasındaki kurduğu geleneksel bağ günümüzün zehir etkili intiharları doğrudan ilgisi yoktur.. 
Antidepresanlar, beyinde sinir hücreleri arasındaki iletişimi sağlayan ‘nörotransmitter’ adı verilen taşiyici maddelerin dengesini değiştirmek için kullanılan ilaçlardır.
Vücuttaki serotonin düzeyinin artması depresyon seviyesinin artmasını engellemektedir. Obezlerde ise serotinin düşüklüğü tesbit edilmiştir.. Bu durumda serotinin etkisi arttırılarak kisiyi zayiflatabileceginiz gibi aslında iyilik için verdiğiniz ilacın zehir etkisi yaratarak bipolar durumuna sokacak ani duygusal değişim ve titreşimli icine de sokabilirsiniz..Su anda Türkiye de cay ocaklarında bile zayıflama ilacı, cayı gibi adlarla beyin üzerinde olumsuzluklar yaratan ,hormonal dengeyi bozan dolayısi ile de olsa  toplumsal huzura bıçak atan olayların bir numaralı failden önceki musebbibidir..
 Ulusal gıda orgutu, ilac imalatçıları ,bilim kurulu gibi örgütler ,güya ilac imalatı ile ilgili  denetimleri yapmakta doğrudan tehdit ve tehlikeleri görmezden gelmektedir.. 
Gıda üreticilerinin kendi elleri ile piyonlastirdigi bir kısım tüketici dernekleri ayarındaki bu iki yüzlü örgütler,bütün insanlığı hedef almıştır.. 
Batı menşeili Her ilac piyasaya çıkmadan evvel bilim kurulundan gecer ..Ama
University Collage of Londan da yayınlanan bir makalede  ilac firmalari tarafından eksik bilgi ,yanlis anlamaya mahal verecek kelimeler kullanılarak  yan etkilerin, örtülendigi belirtilmiştir.  Bu konuda tehlikenin boyutlarını gören ve toplumları uyaran bilm adamları oldugu gibi para endeksli sermaye bekciligi yapan anlamlandırmada bulunan bilim adamlarıda vardır. Bu konuda çalışmalar yapan bilim insanlarına  Avrupa İlaç Kurumu antiobezite ile ilgili ilac raporlarını çalışmak isteyen araştırmacıların taleplerine ticari sır gerekcesi ile olumsuz cevaplar vermiştir..Bir kac sene yasal ugrasılar sonrasında bu bilgileri vermiştir..
Türkiye de bu isler Sağlık çiftliği şeklinde oluşturulan fiziki mekanlarda, karaciğer ve pankreası iflas ettiren alternatif tıp gibi otu boku gösteren yayınlar ve kontrolsüz satislar,dini örgütler içerinde at sidigi eşek sidigi ve domuz yağı sosu verilerek  yazılan Muskalarla yasam konforumuzu ve akıl sağlığımızı alır götürür..
Mutluluğu kalp ritmini de bozan haplarda değil dostlarda arayın...Yoksa alır götürür

( Mutluluk Hapı Öldürür başlıklı yazı HALİLİ tarafından 9.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.