KÜRTLER VE FİLİSTİNLİLER

Kürtleri seviyorum ,filistinlileri de …
Türk de olsa kardeşimde olsa haini sevmiyorum ..
Güzel ülkemde Seçilirse; Gürcü cumhurbaşkanı oluyorda kürt cumhurbaşkanı neden olmasın? 3 tane zaten oldu..
Bu ülke de Kürt ocak başkanları var..Hristiyanlalmış kürtler de var…
Bu aidiyet duygusudur ..Kimisi de kürtçe heg ,yumurta demek diyor ingilizce de egg yumurta o zaman kürtler anglo sakson bir ırk diyor..Ya da O nlarında gözü mavi bizimde gözümüz mavi diyor..Almanlara dayandırıyor…
1922 yılından beri ABD deki Adam demografik boşaltmayı filistin topraklarında  yapıyor..Sadece  zenci yahudilere ,bu yılbaşından beri 3500 ev ruhsatı verilmiş..Ortadoğu da bunu yaparken 2011 yılından beri 
Suriye nin kuzeyinde arapları bombalarla kaçırttılar .Yerlerinden yırtlarından ettiler..Otobüslerle kürt taşıdılar 
Irak ın kuzeyinde gerekse Suriye nin kuzeyinde suni yollarla , önceki nesilden devrolan mezarı olmayan toplulukları yerleşime zorladılar..
Politika adı belli”Doldur boşalt”dır…işine gelen yeri boşalttır.İşine Gelmeyenleri tehcir et.. 
Siyonist Hristiyanlar ile siyonist yahudilerin  Politikası belli ya figüran olur “kurbanlığa” koşarız..
Ya da başrolü kapar,”her kurban “ bayramlaşırız..
Tercih senin kardaş…

Torun Halili
( Kürtler Ve Filistinliler başlıklı yazı HALİLİ tarafından 8.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.