Hislerimin mütevaziliğinin karanlığında ateşe verilmiş hayallerimin aydınlığında ne yapacağı belirsiz bir araftayım şimdi.

Duygularım ve aklımın ayırt edilemeyeceği bir role kaptırmış vaziyette hüzün zincirlerinin darbeleriyle "umut arar" çığlıklarla sağır eder feryatlarım; gecenin umursamaz kulaklarını..

Açık kalmış mazi  kapısının  cereyan etmesiyle ölüm gibi soğuk bir yalnızlıktır ruhumu tir tir titreten; bu çınlayan can çekişlerimin şarkısıdır silinmez gecelere ithafen.

Gözlerimin gözlerini aradığı gecelerde, el yordamıyla dokunduğum her şeyde seni hissetmenin verdiği mutluluk ve de gözler açılınca seni bulamamanın verdiği huzursuzluk idi sana olan sevdamda zuhur eden umutsuzluk...

Pür-ü Perişan bir halde zafiyetimle perçinlenmiş bir nefsin nefes kesici anlarına müşahid bir bedenin, yokluğunun ataşı ile ikiye ayrılışı; gayrı birleşmez yek bedende söndürsen de bu yarayı..

Kırılan kaçıncı kalemdir bilmiyorum; mürekkepleri beyaz sayfalara akıttığım..
Dökülen kaçıncı gözyaşıdır bilmiyorum; geceleri yastığı ıslattığım..

Gayrı senden bana ne kaldı tıka basa dolu bir kül tabağından?
Düşünür müydün sen de beni en güzel uykulardan uyanacak kadar yatağından?

Derin bir tefekkür içinde düşündüm bir an
Herşey boş imiş kıvrım kıvrım akmış zaman
Anladığım tek birşey dünya koca bir kapan 
Bu tuzak içinde onlar avcı ben sazan! 

Not: Şiir ve düzyazı karışık oldu. O yüzden kategoriye karar veremedim.

Roni T.
( Yakarış başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 12.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.