Kafamın içindeki kıyama kalkmış düşüncelerin hayatımı zindan edişine şahittir geceler.
Yalnızlığın çileli fonuna eşlik eden hatıralarımın kalbime prangalar vurduğunda ah deyişlerime sağır kalır tüm kulaklar.
Benliğimin içinde bir bensizlik yaşarım "sen" dolu bir ömrün hep sesinin yankılandığı yüreğimin kasvetli odalarında.
Çaresizliğin çetin yumruklarından nasibini almamış kalbimin felek damından düşüşüne seyircidir çektiğim acılar.
Bıkmışlığın verdiği gayretle bir arayış içinde gözlerim seni ararcasına gezerim diyar diyar.
Sen uğruna gelmediğim bu garip dünyada nasıl oluyorda sen olmadan yapamıyorum?
Gözlerim benim olmasına rağmen hükmedeyip bir başkasına sana baktığım gibi bakamıyorum.
Bana ait sandıklarımı senle paylaştığım günden beri hayatımın yarısı olmadan yarım yamalak bir insan olarak tanımlanıyorum.
"Sen olmadan yapamam" denen bir sözün saplantisinin verdiği cesaretle hayatta yapmam dediklerimin esiri halinde freni patlamış kamyon misali önüme gelen herşeyi deviriyorum.
"Sen" kokulu bir rüzgarın tacizine uğradığım gecelerin ulu-orta yerine çakılmış kimildayamiyorum. 
Dibinde oturduğum bozuk sokak lambasının ışığında karanlığa gömülen hayallerimi cigaramin dumanıyla aydınlatıyorum.
Dur! galiba hatıralarının tozu kaçtı gözlerime. Dökülen gözyaşlarımı kimse anlamasın diye yağmur damlalariyla islatiyorum. 
Bu aşk zannettigimden daha acımasız ve daha uzak.
Ölü denilmesi için bir kalbe daha ne kadar batsın bıçak.
Mayın tarlasına dönmüş her köşe ve her bucak. 
Yaralı kalpler için dünya işte böyle bir tuzak.
Aşk denen illete olursan tutsak, ne din kalır ne iman; kalırsın anadan uryan dımdızlak.

-R.T


( Bi-çareyim başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 1.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.