Özel ve devlet üniversitelerinin dekanlarına seslenmek istiyorum ya sosyal bilimler fakültelerinde ya iletişim fakültelerinde "yalakalık" bölümü açınız,tereddüt etmenize gerek yok,kontenjan kısa sürede dolacaktır çünkü yalakalık bulaşıcıdır,mirastır.

"Ne okuyorsun?"
"Üniversite"
"Güzel hangi bölüm?"
"İletişim fakültesi yalakalık bölümü."
"Her meslekte olduğu gibi sizin meslekte de iş sıkıntısı var mı?"
"Kesinlikle yok."
"Dersler nasıl peki zor mu?"
"Zor ama hocaları çok iyi."
"Ne demek istiyorsun?"
"Hocalara  bir dil döküyoruz derslere katılmadan hepsi yüz."

Dünyadaki tüm ilaç  firmalarına sesleniyorum,lütfen,bu tip insanları etkisiz hala getirecek bir ilaç üretiniz,yalakalık yapmaya başladıkları an dili tutulup konuşamasın mesala ya  sağır olsun ya da kör olsun  ki herkes anlasın onların ne mal olduklarını.

Bir siyasi parti  kurulabilir mi?

Ya bir dernek veya futbol takımı...

Yol,köprü,çeşme,cadde,okul,hastahaneye  falan ismi verilebilir mi?

Hayatımız  boyunca gerçek dostu  bulabilir miyiz, pek inanmasam da,bulabiliriz  ancak ayrılana kadar,kimin dost kimin düşman olduğu  o zaman belli olur.Kırk yıl evli kalan çiftlerin boşandıktan sonra birbirlerine  kin ve nefret kusmalarını bunun ispatıdır.

İş garantili,bol kazançlı,tam zamanlı ve modası geçmeyen tek meslek,yalakalıktır.

Kendisine saygıda kusur etmediğim Döndü Hanım,ne yazık ki casus olduğunu ilan ederek beni çok üzdü. Şef için yazdığım yazıyı ona göndermiştim o ise ekran görüntüsünü alıp şefe atmış,şef de okumuş tabi yanıma gelip iki cümle söyledi,utandım:

1." Haklısın ama daha çok tecrübe kazanmalısın."

2." Sana kıyamıyorum."
( Yalakalık başlıklı yazı berberce tarafından 8.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.