Su zengini bir ülke değiliz... O sebeple suları çok ekonomik kullanmalıyız. İyi yararlanmamız lazım sulardan. Sulardan yararlanırken sulu insanlardan da kaçınmanızı tavsiye ederim... Küçük pet şişe suları, jonglörler gibi elleriniz ile atıp tutabilirsiniz... Büyük pet şişeler var bilirsiniz beş litrelik... Uzunca bir sopanın iki ucuna bağlayıp halter ve kas kuvvetlendirme çalışması yapabilirisiniz. Bende ki de ne akıllar ama...


Temiz ırmak, dere buldunuz mu bir belde de ya da köy yerinde hemen çıkarın çoraplarınızı, paçalarınızı sıvayın, ayaklarınızı sokun bileklere kadar, öyle bir rahatlayacaksınız ki siz bile inanamayacaksınız rahatlığınıza... Bir psikolog bile sizi bu kadar rahatlatamaz... İlaçsız, ağrısız, sızısız.


Yağmur mu çiseliyor, hemen çıkın dışarı hafif yağmursa ıslanın, şu üstünüzdeki negatif elektrik gitsin. Hele bir de yanınızda sevdiğiniz varsa, bir de el ele tutuştuysanız sizden mutlusu olmayacaktır o esnada...


Sular seller gibi yağmurlar sokakları caddeleri ıslattığı zamanlarda da kağıttan kayıklar yapıp, bir kaç tane, o kayıkları sel sularına bırakıp arkalarından da melül melül bakıp el sallayabilirsiniz. Kayıkların kenarına da isimlerinizi yazmayı unutmayın.


Ha bu arada bol bol su için. Allah'ın en güzel nimetlerinden birisi su, yani H2O... İki hidrojen bir oksijen. Böbreklerin en güzel dostu. Çok aşırıda içerseniz, anormal bir şekilde, zehirlenme riski de var, bunu da akıldan çıkartmayalım. Beyin fonksiyonlarını zedelediği tespit edilmiş bilim insanları tarafından...


Küçük pet şişelerin suyunu boşalttığınız zaman, basit bir kumbara olarak kullanabilirsiniz. Büyük pet şişeleri de ortadan kesip, içine su doldurup evinizin iş yerinizin önüne koyun ki kediler, köpekler arada içip içip sizi sevsinler, size dua etsinler...


Doğru yaşayın, zaman zaman başınızdan aşağı kaynar sular dökülmesin. Suya sabuna dokunmadan yaşamaya çalışmayın, bazı zaman bir şeyleri irdelemek, eleştirmek, yerden yere vurmak gerekiyorsa, siz de gerekeni yapın. Havanda su dövmeyin sakın. Saman altından su yürütmeyin. Doğru yaşayın da herkes size ''Su gibi aziz ol.'' desin... Bir de ''Su akar Türk bakar.'' diyenlere ''Hadi oradan.'' deyin...

( Sulardan Yararlanma başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.