Sensiz geçirdiğim her günde geceler kıyametim olur.
Perişan bir halde gecenin sukunetinde feryatlar kopar yüreğimde.
Bir an hayallerimiz, anılarımız gelir aklıma.
Kokunu içime çektiğim anda firdevsi alanın bahçesinde koşar gibi mutluluktan boğulduğum anlar gelir aklıma.
Elini tuttuğumda içimdeki buzların eriyip gözyaşlarımın damladığı ıslaklıklığı hissederim gönlümde. 
Kuraklasmis kalbimi bahara çeviren gülüşlerin yerini nefrete bıraktığından beri yazımı kışa çevirdin bilmem farkında mısın?
Sesini duymadığım her anda ölümün soğukluğunu hissederim parmak ucundan başıma doğru..
Telefonum başucumda uyurken her an ararsın ümidiyle yatağımdan bir umuttur diye irkilip uyanırken nafile olduğunu görünce bir kabustan uyanır gibi bir huzursuzluk kapsar içimi.  
Sen benim kış mevsiminde üzerimden düşürdüğüm yorganım gibiydin. Yokluğundan beri her an üşür ve tirtir titrerim yalnızlığın soğuk ve vicdansız betonundan. Sanki k*ç üstü felek damından düşmüş kalçamı kırmış gibi sendelerim. Oysa değnek olarak sevdan yeterdi bana.  Gittiğinden beri kimse anlamaz beni anlatamam derdimi, senle olan hikayemi anlatamam sevgili. Bu sebepsiz terkediş üzerime kaynar sular dökmüş gibi acı vermekte ve merhem olarak seni istemekte olan bir sendromun son safhalarindayım. Kalpte mecal, akılda kuvvet kalmadı. Bir an bıraksam kendimi bir meczup gibi gezerim diyar diyar yolunu kaybetmiş bir sefil gibi... Düşünüyorum da sen gerçekten beni sevdin mi? İnsan sevdiğinin üzüldüğünü bile bile böyle zindanlara atar mı maşukunu? Ben Yusuf değilim kuyulardan çıkıp köle pazarindan Mısır'a aziz olayım. Ben Musa değilim asamı yere dokundurup denizi ikiye bölüp seni bulayım. Ben İsa değilim ölmüş olan kalbimi yeniden dirilteyim. Gel sevgilim gel. Kendimi kuyulara atmadan, denizde boğmadan, Mısır'a köle olmadan, kendimi öldürmeden gel bana..
R.T
( Arayış başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 19.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.