"Şimdiki çocuklar çok mu çok şanslılar,"diyorlar bazıları hem de gururlanarak,soruyorum;
"Neden abi?"

O karmaşık bir şekilde  anlatıyor ama ben  anlaşılması içi  maddeler halinde  yazacağım:

*Bebek doğmadan ismi veriliyor,odası hazırlanıyor,giysileri alınıyor yani doğmamış bebeğe don biçilmiş oluyor."

"Onun adına banka hesabı  açtırılıp ebeveynleri düzenli olarak  o hesaba para yatırıyorlar."

"Her yıl doğum günü kutlanır üstelik pahalı hediyelerle şımartılır."

"Özel okullarda okur,özel dersler alır,en iyisini yer,en iyisini giyer,suçsuzdur,devamlı haklıdır."

Doğrudur hatta halk arasında  şöyle derler :
"Zengin çocukları hayata 1-0 önde başlar."Öyle bir cümle kurdu ki  kan beynime sıçradı:
"5 yaşındaki her çocuğun tüm sosyal medyası  ve  binlerce takipçisi var."

Doğrudur ama hayali yok,hedefi yok,amacı yok...Bu beni hem çok endişelendiriyor hem de korkutuyor.
( Çocuklar başlıklı yazı berberce tarafından 19.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.