Şehirden köye taşındım bugün. İçim öyle rahat ki. Koşuşturmam bitti. Kafamın içi sustu. İlk defa sessiz kafam son zamanlarda. Hatta inanmazsın, etrafımı duyuyorum. Arabaları, kuşları, kedileri, hatta insanları... Senden başka da nefes alan varmış. Senin gibi düşünen bile varmış hatta. Biliyor musun, bittin ya benim için. Köye taşınmış gibiyim. Yeni emekli olmuş birinin yaşam hayalleri var içimde. Yeniyi tanımak istiyorum. Kendimi yeniye hazırlamak istiyorum. Yeniden birine burcun ne diye sorabilmek istiyorum. Yapabilirim bunu. Çünkü artık kafamın içinde seni sayıklayan o kız yok. Seni unutabilirim, seninle geçtiğimiz yolları yeniden tanıyabilirim. Hatta bir köye taşınıp yepyeni yollar keşfedebilirim. Görüşürüz sevgilim. Görüşmeyelim ki ben bu yeni dünyamda kalabileyim. Görüşürüz sevgilim...
( Köy başlıklı yazı sudde tarafından 21.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.