Her şey seni sevmekle başladı. Üzgüler de sevinçler de. Senle eridi kalbimdeki buz yığını. Hatta yetmedi, kalbim de eridi seni tanıdıkça. Çok dedim kendime ''E ne güzel işte Sude, bak cyborg değilmişsin.''. Ama sevgilim ben böyle hissetmek istemedim. Canımı yakıyor artık sensizlik. Seninle olmak, senin olmak istiyorum. Sen olmak istiyorum ben. Cebinde taşıdığın bir sakız çöpü olmak istiyorum. Adımlarınla sarsılan bozuk paran olmak istiyorum. Yüzündeki çillerden biri olmak istiyorum... Sevgilim, önce aşık oldum ben sana. Sonra bir bakmışım aşk olmuşum. Bir nokta olarak yüzünde yaşamayı hayal eder olmuşum. Şimdi senin yokluğunu aldım yanıma sana bir mektup yazıyoruz. Benim her tümcem aslında sana. Ne dersem diyeyim. Bütün derdim sensin sevgilim. Bütün amacım sensin. Her kelimem eklenir bu mektuba ya, çok uzatmayayım. Ki bir an önce oku da gel yanıma. Yamacıma gel de sevgilim aldığım nefesin anlamı olsun.

( Yokluğunla Yazdık Bu Mektubu başlıklı yazı sudde tarafından 18.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.