Yılın Delisi

 Bir gün akıl hastanelerinden birindeki doktor heyeti, deliler arasında bir ses yarışması yapmaya karar vermiş.

 Yarışmaya katılma oranı neredeyse %95 civarındaymış. Çünkü hepsi de deli olduğu için kendine çok güveniyormuş. Ülkedeki bütün deliler heyecanla ön elemelerde hünerlerini sergilemişler. 
 En sonunda elemeleri geçen yirmi dört kişi Bakırköy'de büyük final için mücadele vermiş.

 Son elemeden sonra geriye üç kişi kalmış. İçlerinden biri yarışmadan çekilmeye karar vermiş. Bu sefer geriye iki kişi kalmış. 

 Yarışmayı haliyle sesi daha güzel olan kazanmış. Bu arada doktorlar, yarışmayı terk edene sebebini sormuş. O da:
"Eğer ben birinci olsaydım hiçbir şey değişmeyecekti. Hatta işler daha kötü olacaktı. Yılın delisi seçilecektim." demiş.

 Gerçekten de ses yarışmasını kazanan, yılın delisi seçilmiş. Yarışmayı terk eden ise yılın akıllısı ilan edilmiş.

 Kısacası, adınız çıktıysa bir kere; en başarılı olsanız dahi "deli" sıfatıyla anılırsınız.

_/' İbrahim Halil MANTIOĞLU '\_
( Yılın Delisi başlıklı yazı İbrahim Halil MANTIOĞLU (TÖVBELİ) tarafından 13.08.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu