Düşünüyorum 3-


Düşünüyorum, göğümde bulutlar kararıyor, düşünüyorum, benzi atıyor güneşin, rengi sararıyor. Her şey birdenbire kötüye gidiyor. Düşünüyorum, baya baya soğuyor memleketim ama ben üşümüyorum. Hiç böyle olmazdı. Ağustos' un sıcağında rüzgâr esse üşürdüm. Bir gariplik var bu işte, soğuk çünkü her taraf. Aksine, neredeyse çürüyecek bedenim. Üşümüyorum artık ama hâlâ düşünüyorum. Bir soğukluk var aslında ama onu sadece düşünerek sezebiliyorum. Hayalini kurduğum hayatı yaşayamamanın soğukluğu bu. Bir duygu eksikliği... ısıtmadı beni hiç ve üşütmüyorda. Soluk ve yitik bir yaşantıyı kendime rutinlemişim. Kalbi duygularımın kaybı, hiç etmiş beni. Kendi dünyamın en ücra köşesinde yok etmişim ben, beni. Benimde ne çekeceğim varmış benden, aah aah bir çekebilsem ellerimi üzerimden, kurtulur muyum acaba şu kirli düzenimden.
( Düşünüyorum 3- başlıklı yazı tufanaslannn tarafından 7.11.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu