ALTINOLUKTA,OLUKLAR ÇİFTTİ...
 
20 Temmuz,hem TÜRK,hem KIBRIS,hem de BAYŞAD için,önemli  bir tarihti..1974 B ARIŞ HAREKATININ PAROLASI-Ayşe,tatile çıksın/dı-Bizim BAYŞAD/da,ben dahil,kimsenin aklına gelipte,AYŞENUR TATİLE ÇIKSIN parolasını kullanmadık,onun yerine,şakayla karışık,buram buram ,sevgi ve güven  ifade eder tarzda..EMREYLE BERABER,SUNUCULUK,YAPSINDA,CANLARI ÇIKSIN..diyenlerimiz olmuştur elbette,ALLAH VAR..BEN ÖYLE  BİRŞEY söylemedim.Hoş,aklıma gelseydi,kesin söylerdim..Yavrucuklar,nasıl bir sorumluluk altına ,girdiklerini,bugün dahi,tahmin ve tahayyül edemiyorlar..TÜRKİYENİN ve TÜRK DÜNYASININ,KALBURÜSTÜ,SANAT ADAMLARINI SUNMAK,TAKDİM ETMEK..HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİLDİ.
    ALİ AKBAŞ-LÜTFÜ ŞEHSUVAROĞLU-YAKUP DELİÖMEROĞLU..CEMAL SAFİ,,benim diyen akıllının,sunacağı,takdim edeceği,kimseler değildi..Yavrucuklar,bir de başarıyla,,bu  işi kotarmazlar mı..sen BAYŞAD/lı olarak,gelde buişten keyif alma..
    Çarşamba günü,EDREMİT belediye başkanı,sayın TUNCAY KILIÇ beyin tahsis ettiği otobüsle,saat 12.30 sıraları..bir otobüs dolusu..-sanat ve kültür delisi-kadın,erkek şiir aşıkları,yola çıktık.Yol ,tamirat çalışmaları nedeniyle,bozuk olsada..hiç bir engel,BAYŞAD/ı  engelleyemezdi..Otobüsün sıcaklığını ve hararetini..şarkı ve türkülerle..klimalandırdık..Önce HAVRANA ,ordanda,BELEDİYEYE uğradık.başkan yardımcısını HASAN PALA beyi  alarak.merhum şair HALİL SOYUER beyin mezarına UĞRAYIP,ŞİİRLER OKUDUK,DUALAR ETTİK..Kendi lisanımızca,-rahat uyu üstad..bayrak emin ellerde-mesajı verdik..
   Ondan sonra,EDREMİT BELEDİYE BAŞKANI-İMPARATOR lakaplı,SAYIN TUNCAY KILIÇ beye uğradık..Soğuk su ve demli çay takviyesinden sonra,GÜRE ve KADIKÖY BELEDİYE BAŞKANLARINA uğradık..Bu yazıyıda okuyan bizi.içişleri bakanlığımüfettişleri  sanacak ya  neyse..
  Nihayet NARLI ALTI,-SOHBET AİLE ÇAY BAHÇESİNE,yani şiir dinletisi  yapılacak mekana  geldik..SÜLEYMAN ve GAFUR ERTÜRK kardeşlerinin,oğullarının ve personelinin,GÜLERYÜZÜ VE SAMİMİYETİYLE  karşılandık..Kimimiz denize,,kimimizde samimi bir sohbet ortamına  girdik..
    S aat 18 den itibaren ,akşam yemeklerimizi yiyip,saat 20 ye ,kendimizi  kurmaya  başladık..saat 20.45 de ,SAYGI DURUŞU VE İSTİKLAL MARŞIMIZLA..program başladı..Pırıl pırıl,iki genç sunucunun,hoş takdimleri  sayesinde,önce DERNEK ÜYELERİ ve  sonra KONUK OZANLAR ŞİİRLERİNİ TAKDİM ETİLER..Ondan sonra,sahne ve sıra,AĞIR TOPLARINDI..SAYIN CEMAL SAFİ bey,dinleyici  kitlesini.avcundaki  kil topağı  gibi..şekilden şekile  sokarak,programını yaklaşık,bir saat civarında  bitirdi..Ardından,ALİ AKBAŞ ,LÜTFÜ ŞEHSUVAROĞLU  ve,YAKUP DELİÖMEROĞLU,sanatlarını icraa ettiler..Özellikle ,SAYIN LÜTFÜ  ŞEHSUVAROĞLU,,erbabınca,anlaşılacak vetakdir edilecek..hem yazımda ,hem okumada,,şahane,bir  şiir resitali  sundular.ORTA ASYA LI OZAN RAHMAN DÜVECİ..otantik bir gösteri yaptı..Ardından,BALIKESİRİN,her türlü ,sanat ve milli kültür alanında,yeri,emeği ,değeri vealınteri olan OZAN NİMET AVCI..TÜRKİYEM türküsüyle...bizleri  coşturup,daha sonra,kıvrak ANADOLU EZGİLERİYLE,kadınımıza,erkeğimize KURT döktürdü..Gecenin ardından..yatışımızı ve ertesi günümüzü  soran olursa..Gece,sivri sineklere,,gündüz sıcağa  ,yem ve teslim olduk der,,geçerim..Ha.bu ara,aynı ortamı,tekrar yaşamak istermisin diye  soran olursa..sırf YUSUF AKGÜLÜN TÜRKÜLERİ..YAŞAR KUTLUNUN O  GÜZELİM MÜTEBESSÜM BAKIŞI ,,İÇİN..NECMİ ABİNİN,SAATİ SÖYLERKEN BİLE TAKINDIĞI CİDDİYET İÇİN..MUSTAFA KUVANCININ VE KARDEŞİ RESUL KUVANCININ,İNSANIN İÇİNİ ISITAN ARI VE DURU BAKŞLARI  İÇİN,ÇİFT CANLI BEYHANIMIZIN..CANDANLIĞI VE  CANLILIĞI,,NAZLIMIZIN NAZSIZ HALİ..SEVGİ  HANIMIN..AĞIRBAŞLI VE OTURAKLI HALİ..İSMAİL YALNIZOĞLUNUN..BİZİ  ASLA ,YALNIZ BIRAKMAYAN,O  ÇOCUK VE  DELİKANLILIK ARA KESİTİ SAMİMİ  DAVRANIŞLARI-EBRULİ YAKLAŞIMLARI-HAMİDE HANIMIN,SAMİMİ İÇTENLİĞİ,,FİLZ ALTIOKUN..YAVRUCEYLAN ÜRKEKLİĞİ..VE DAHİ  İSMAİL SARIÇAYIN BURAM BURAM ERKEKLİĞİ..güzelliklerini yaşamak için..varım varım..hadi gidiyoruz deseler,ayakkabılarımı.arabadagiyerdim belkide..Eğer ,ismini  unuttuğum olduysa..lütfen yaşlılığıma  versin..Yada..sevinçve mutluluk sarhoşluğuma..Velev ki..bir hatamız olduysa,bu yazıda,UNUTMAYIN,SARHOŞUN MEKTUBU OKUNMAZ...BU DERNEKTE,BANA VE -KARA HANÇER-TAŞKIN SARICALIYA  laf söyleyecek adamı daha göremiyorum..Aramızda olmadığı halde,-ruh vegönül  olarak,bizden santim uzak olmıyan NİHAT KARAYEL ABİMİZ..SEN bu son satırları okuma..sen yokken,bir hava atmak istedim..Nolur çok görme..SEZAİ KAYADAN bi kötülÜK GELMEZ.ONUNLA HEMŞEHRİYİM BEN..Sevdiğim insanlar,sevginizle ve dostlarınızla ve sevdiğiniz uğraşlarla  olun hep..Hayatınız ŞİİR,ŞİRLERİNİZ-mutluluk ve dostlukla-HAYATINIZ olsun hep..
 
 
 
 
 
( Altınolukta..oluklar Çiftti, başlıklı yazı Mustafa KESER tarafından 23.07.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu