.


30 mart 2013 CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 12.30- 18.00 ANKARA KÜLTÜR MERKEZİ 7. ANKARA KİTAP FUARI KD YAYINLARI STANDINDA İMZA GÜNÜM VARDIR. BÜTÜN DOSTLARIM DAVETLİDİR...

GİRİZGÂH

"NÂR-I BEYZA"NIN YAZARINDAN.....

ATEŞİN IŞIĞA, IŞIĞIN DA ATEŞE OLAN AŞKININ FARKINDA OLAN "OKUYUCULARA"!


"NÂR-I BEYZA"- (HAYATA DAİR DENEMELER) 27 DENEME (115 SAYFA)- 

DENEMELERDE "HAYATIN TAM ORTASINDAYKEN, ŞU ZALİM KOŞUŞTURMAMIZ İÇİNDE BİZDE İZ BIRAKMADIĞINI SANDIĞIMIZ, YA DA BİZİM HİÇ FARK EDEMEDİĞİMİZİ DÜŞÜNENLERİN ARASINDA VE "O DÜŞÜNCEDE OLANLARA RAĞMEN" YÜREĞİMİZİN VE AKLIMIZIN BERABER YAKALADIĞI "BEREKETLİ, MÜŞFİK VE VEFALI" "İŞTE O 'AN"DAN SONRA; "HAYATIMIZIN VAZGEÇİLMEZ KISSASI OLAN" HAYAT DERSLERİ, HAYAT IŞIKLARI, HAYAT ATEŞLERİ VAR.

BU ÂNLARI,
BAZEN; ÇOCUKSU BİR NEŞE VE DOĞALLIKLA ( HADİ YA, BU KADAR DA SAFÇA MI ANLATILIR DEDİRTİRCESİNE)
BAZEN; "BİLEREK", EDEBÎ SÖZLERİN VE BİLGECE TASVİRLERİN ARASINA DOLAYARAK;
BAZEN DE; "HAYATIN TAMAMI İLE BİR ÖĞRENME OLDUĞUNA İNANAN BİR YÜREĞİN" "SATIR ARALARINDA ÖĞRENDİĞİNİ PAYLAŞMA ARZUSU" İLE BULACAKSINIZ...

AMA DİLERİM Kİ; HER "DENEME"DE YER ALMIŞ HERHANGİ "ARTIK SİZİN/ OKUYUCUNUN OLAN"; "BİR CÜMLEDE/ BİR TASVİRDE/ BİR KAVRAMDA YA DA " HER DAİM HAYATIN ONA ARMAĞAN OLDUĞUNU HİSSEDEN BİR YÜREKTEN İRADÎ OLARAK DÖKÜLEN PAYLAŞIMDA" KENDİ HAYATINIZDAN VE YÜREĞİNİZDEN BİR PARÇA BULASINIZ....

BİZCE, HAYAT "ATEŞ VE IŞIK"TIR...YANİ, NÂR-I BEYZA'DIR. BU ATEŞ VE IŞIK "HAYATIN DÖRT MEVSİMİNİ" KUVVETİ VE TILSIMI İLE SARAR.... "ÂN'I KAVRAYANLAR İÇİN..." ATEŞİN IŞIĞA; IŞIĞIN ATEŞE TUTKUSU, AŞKI OLDUĞU SÜRECE "YÜREKLER HER ÂN YANACAK VE HER ÂN PARLAYACAK"TIR.İŞTE HAYAT, O ZAMAN GÜÇLÜ BİR ANLAM KAZANACAKTIR...

DENEMELERİMİ, "ÂN'I TÜM DOĞALLIĞI VE TÜM GÜZELLİĞİ İLE KAVRAMA CESARETİ GÖSTEREN OKUYUCULARIMA ARMAĞAN EDİYORUM....

VE SİZ DEĞERLİ "OKUYUCULARI" KİTABIMIN YANINDA GÖRMEK DİLİYORUM.

SELAM İLE.

RANÂ İSLÂM DEĞİRMENCİ- ANKARA- MART- 2013- "NÂR-I BEYZA"NIN YAZARI...

.
( Nar-ı Beyza- Yeni Kitap- Girizgah başlıklı yazı Rana İslam D tarafından 28.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.