“Beni böyle sev, seveceksen

Olduğum gibi göreceksen

Girme gönlüme girme ömrüme

Ne dertliymiş, bu diyeceksen “

                                      Orhan Baba

 

 

 

-Bir çift ıslak gözde saklı  hazine duygularım var.Islak  gözlerdeki  duyusal  hazinenin  hüzün  emekçisi değilim.Bu nemli  gözler senli  mutluluğa şifreleniyor.

 

Yüzlerce  dil bağladı  nemli gözler.Yüzlerce yüzün yansık  aynası   oldu     ıslak  gözlerin   yüzünde.

 

Nice yürek konuşur , nice  yüreğin kurumuşluğu ıslanır.Nemli gözlerinin teslimiyim,  mesuliyet kabul etmiyor    sensizlik.

 

_____// Ey YâR ,nefesimi  kestiğin  neşeli  zamanların   ayraçları arasındayım.

-Bir ayran istedi kader.Ayrana gerek yok sana olan  hayranlığım  en beyazlığıyla   varken.

....BiLseyDin Eğer , bütün keşkelerini sunardın.Bilseydin,   bileylenmiş  yüreğimde kanayan  yalnızlığı   hemen onarırdın.Sensiz  , kayıp  bir medeniyet gibi arşivlerde  aranan bir arayış   yalıncıyım.

 

_______// Sen farklısın….

    Farkındalığının    turfandasında    farklı  düşlerim yeşerir.

-Sürüyorum  kavuşmanın   tohumlarını.Yeşermiş yarınlar arasında yeşil gözlerinin  ışıltısı var.


-Keyfini sürüyorum  seni sevmenin ....
// Ben  kadar  bana kadersin.

 

 

__________// Neyin var senin diye sorarlar. Söyleyeyim mi neyim var !

Her şeyim, her şeyimi bütün yapan sen varsın. Parça parçaydın  hayata, ben   bütün yaptı.Bozuk para  gibi olan  yalnızlığın, derin bir yaranın  sızısından,  sözsüz  acıların  kalbinden  çıkarıp sevdaya, huzura,  aşkına   bütünleştirdin.

 

 

“Sen dert nedir ne bilirsin

Sen gönlümde Kâbe sen meleksin

Sen her şeysin

Sen ümitlerimin tek kaynağı

Sen aşkın bence ta kendisisin “

        Yine  Orhan Baba….  Yine  beni  böyle sev….  türküsünde   kalmış  nemli demler. Yılların  şarkısında  hüzün yok bu sefer.

Bir  güleç  yüze  konaklandı dizelerim.Dizinin dibinde kalışıma    kav oldu  yarınlar.Yanmaya     gelen  bir   nemli  bulutun   itfaiye   komşusu  duygular gibi karışık değil.

 

 

__// Yarden Yare   vardım.
Yârdan Yâre   yandım.   Yanlışlıkla   değil,  yüreğimle ona  vardım. Kandırılmışlığın  hiçbir zerresi yoktu.Sevmenin kandırılmışlığı ,oyunu, oyunbazlığı   olmazdı.

-Bu aşka   ad vermenin sonu yoktu.Bu aşkın  sonsuz  isimlerine adıl olup  dilime kadar   doldu   her şeyin.

Üstü  açık manaların,  soyunuk düşleri  örtüyorum seninle.Seninle    kapanıyor  hayalim.Halime kadar  gizil   demler demleniyor.


Yalnızlaşan 
 kalabalığın içinde  içimin Çin’i oldun.Surların ve  sırların vardı.Koruma  güdüsüyle   psikolojik surlar  kuran   hayat kuramcın vardı.


Seni dünyanın bir ucuna  bağlamış    beni öbür  ucuna.Çok uzağa çok yakın   tek başınalığın  aşk iklimiydik. Ilıman bir iklim.Yar yağışlarımız eksik olmazdı. Nemli bir   yüreğimiz vardı.  Neşeli meyveli aşka büyürdü.

Tadın kadar adına   yakındım.  Tropikal  meyveler  kadar lezzetli  bir o kadar   yakınlığıma uzaktın.

Benzer  renklerimiz vardı.Benzerlerimizin  fidesi  yeşerdi bahtımıza.Yemyeşil bir gelecek olduk aşka.

-Bulanıklığı  bitmiş suların azizesiydin.Beni aşkla ıslatmaya  geldin. Su savaşı oynadık  en tanıdık sularla. 





İçimde ,içinin  yüzdüğü   yüzyıllık  aşk  yüzlü deniz var.Dalgalarım  algıların,  kabarcıklarım sözlerin.Öylece akıyoruz  sonsuzluğun   onsuzluğuna.

-Orada bir sen var, orada duralım Şulenar.

 

 

Bir gönül  kütüphanesi   bir  de   aşkın  gülistanı.İhtiyaçlarımın sıralanmış  hayali bundan ibaret.Seni kitap  gibi okumak,  gülüne   küllerimi teslim eden anka olup yeniden senle doğmak hayata.

/// Hata yok/

 

 

-Kuytuların   bağrında  çığlıklarımı duyarsın.Aşkın kuyusundan  Yusuf olarak çıkalı çok oldu.Şimdi şehrin  iki yakasında  aşk yakamız bir araya geldi.

Sen karşımın en güzel gülü, aramızda sadece “ boğaz…” Sensiz  boğazımda  hiçbir   sevgi gemisi geçmez.


*Bir teselli  kapsülü içtim.Sen varsın diye  iyileşti iyi niyetlerim.
Vazgeçilmez tutkuların   diliyle   yazıldım  karşına.

Karşılar  sustu.Karşıya  karşıya gelişimizin gözleri    nemlendi.

Neden dedim.

 

-Orhan Baba:

Beni böyle sev… diye  şarkısını canlı canlı  söyledi.Belki  arabesk  sevmiyoruz;ama  bu  söz  modern algımıza   ütülenmiş.


“Sevme diyemem sev de diyemem

Sen de dertli ol diyemem

Beni böyle sev seveceksen”

- Orhan Baba….yeter artık.  Arabesk,  sevmiyoruz, seni seviyoruz.Aşk  bizi sevdi, biz her halde  seveceğiz.

 

 

 

 

( Ben Kadar Bana Kadersin Şulenar başlıklı yazı edward34 tarafından 4/1/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.