Akşam olmuş, yorgun baba evine dönmüştü. 
Küçük oğlu, odanın bir köşesine ilişmiş, sesli bir şekilde 
Kur'an-ı Kerim okuyordu. Oğlunun saçlarını okşadı yorgun, sevgi kokan elleriyle.

Televizyonda haberler vardı. Oğlunun yanına oturdu. 
Duyduğu haber karşısında sıkıntıyla dudaklarını ısırdı.
Haber şöyle geçiyordu. 
''Bölücü terör örgütü mensupları polisle çatışıp, Türk Bayrağını yaktılar.''

Oğlunun yüzüne bakarak:
''Allah'ım sen vatanımızı koru.'' Diye dua etti. 

Çocuğun dikkatini haberden uzaklaştırmak için. 
'' Sen okumana devam et oğlum.'' Dedi.
Çocuk, aynı ses tonuyla kaldığı yerden okumaya 
devam etti.

''Ey iman edenler! (Düşmana karşı) hazırlığınızı görün. 
Ve silahlarınızı alın da dağınık birlikler halinde cenge çıkın. 
Veya toptan seferber olun.'' En-Nisa, 71 
                                                                                              ali akın

( Düşmana Karşı başlıklı yazı Ali Akın tarafından 23.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.