Selam aleykum 

Bütün Şair ve şairelerime

Önce bu edebiyat evini bir medrese yapıp bizleri burda birleştiren ve emegi geçenlere teşekkür ediyorum ?

  Biz burada gerek tecrübeli gerek üstatlarımızdan bir şey öğrenmeliyiz ve bu siteler bir medrese eğitimi görmeli şair yetiştirmeli burada her kes bir birinin tecrübesinden faydalanmalı hatıra hörmete beğeni ve yorum atılmamalı burayı bir kaynar kazan olarak görmeliyiz. Hepimiz kazanın içinde pişmeliyiz üstatlar kazanın altına ödün atmalı yani her şiir her şair eleştire açık olmalı yoksa o şair hatasını göremez bizde edebiyatımıza değerli şairler kazandıramayız .Bir ve bütün olmalıyız asla ve asla sen ben değil biz olmalıyız eğerki hatalı şiire ay ne kadar güzel bayıldım harika dersek bu o şairi hataya teşviktir aynı bağda bin bir güzel güller gibi olmalıyız bir birimizin kokusu bir birimize işlemeli ki güzel bir parfüm olsun ama eliştiriler kırıcı olmamalı nazik gerekirse özelden düşüncesini aktarmalı yorumcu ve bu şekilde ben inanıyorum çok değerli kalemlere sahip olacak edebiyatımız bizim Altay' lardan gelen bir şiir temelimiz var. Kanuni' den Fatih'lere kadar olan bir uzun zamana dayanan bir aslımız ve şiir temelimiz var bunu bizler devam ettirmeliyiz .Şiir  şairin yürek sesidir.Şair duygusunu şiirin diliyle aktarır. Şair gönül dünyasında kavurup pişirdiği  duygu ve hayallerini şiire yansıtır.Herkesin yaşantısı kendine özeldir.Her şaire ve her şiire saygılı olmak lazım yapıcı eleştiriler yapmak lazım. Şair ve şiirler ancak böyle gelişir.Bizde şiirler bir gül gibidir yeşil peçesine dürülmüş açmayı beklercesine ve ben inanıyorum bizim şairlerimiz bunu açtırıp alemi saran rengarenk bir güzellik verecekler asla ve asla art bir niyet ile yazmıyorum bunu yegane sebebim tarihe düşecek şairler olması dünyada eserleri okunacak şairler olması ve bu da bizden çıkmasını istediğim içindir. Eğer ki sizleri kıracak birşey yazdımsa af ola.

    Rabbim ilhamınızı bol etsin kaleminize güç kalbinize iman evinize mutluluk kapınıza bereket versin.
 
    Saygılar ve Selamlar ...



     Harun Yıldırım 
( Şair Ve Şairelere başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 22.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.