Merhaba sevgili dostlar bu ğün Kü yazımızı biraz eleştiri odaklı yazdım bunlar gözle görülür şeyler ve gerçekler hani gerçekler acıdır derler ya öyle bir şey gerçekleri yerinde konuşmak anlatmak yazmak gerekir bazen kendi kendime düşünürken aklım bile duruyor diyeceksiniz ki neden .
Orta dolaşan vekiller turkiyeyi adeta düşman gören her defasında gidip türkiye düşmanlarına yalpaklık yapan seçilmiş vekiller bunların görevi adete turkiyeyi bölmek iç kargaşa çıkarmak oldu masonların görevlendirdiği piyonlar dünyanın hiç bir yerinde yoktur ki bir vekil gidip terör evine taziyede bulunsun dünyanın hiç bir yerinde yoktur ki vekiller terör yaralılarını evlerinde ve arabalarında taşısın ve onlara silah temin etsin dünyanın hic bir yerinde yoktur ki vekiller terör örgütlerini ziyaret etsin aman yarabbim biz ne geniş bir milletiz hani derler ya Allah gönlüne göre versin bazen düşünüyor değilim allah bizim gönlümüzün genis olduğunu bildide gönlümüze göremi veriyor artik bu gönlümüzü kapatma zamanı gelmedimi abd de bir vekil çıksın elkaideyi savunsun veya bir elkaide militanın taziye ziyeretine gitsin ne olur .
Veya bir alman ingiliz fransız vekil bunu yapsın mümkünmüdür asla bizim artık yeter yeter yeter deme zamanımız geldi gecti bile neden bu kadar bunlara boşluk bırakılıyor biz sivil kravatlı teröristi bitiremedikmi dagdakini asla bitiremeyiz yapılması gereken cok acil şeyler var 
1-derhal dokunulmazlık ele alınmalıdır dokunulmazlık olsun ama bunu teröre destesk verenler kapsama alanı dışında tutulmalı yeni kanun ve düzeltmeye şu an gördüğümüz vekiller derhal el atılmalı bunlar en kısa zamanda yargıya çıkarılmalı .
7 haziran seçimlerinde bu açılım olaylarında verilen tavizden dolayı halk tepkisini gösterdi eger bu önlemi almassa ak parti bir daki seçimde çok kan kaybeder 
2-dogu illerimizde belediyelerde çok vahim durumlar söz kanusunu  eger kanun da yoksa yeni bir düzenleme ile derhal bir düzenleme yapılıp buradaki terör yanlısı belediyelere kayyum atanmalı belediye yönetimleri derhal bunlardan alınmalı atanan kayyumlar belediyelerin giderlerini çok iyi incelemeli çünkü buradaki olaylar çok farklı binlerce kişi burda belediyede çalışır gösterilip aylığa bağlamış teröre destek için belediyeler kullanıyor  belki bizim bilmedigimiz türkiye genelindeki belediyelerde bu durum ola bilir çünkü terörü destekleyen cok belediye var biz bu vanaları derhal kesmeliyiz bu belediyeler gemiyi batırmaya çalışan kaptan gibidir  onun icin bunlara bu gemide asla direksiyon verilmemeli yok bu millet günü geldimi sorar derki ya sen bir demirtaş la uğrayamadın dünyaya rest çekmenin anlamı yok yani kartondan aslan olmanın anlamı yok ve ben inanıyorum ki insallah en kısa zamanda bu hükümet bunu yapacaktır .
3- asker polis yetkileri artırılmalı şehrin göbeğinde otobüs yakanlar  molotof atanlar vs indirilmeli bunların 3-5 örneği bir yapıldımı çok sey değişecektir otobüs araba ve zarar verenlerden bu zarar temin edilmeli aile varlıklar larına kadar el konmalı  teröre yataklık eden memur akademisyen vs görevden alınmalı bunu bu iktidarın yapa biteceğine inanıyorum .
Gercek bir muhalefet gerek bizdeki muhalefet okulda kalmıştır koltuk sevdasından baska bir düşünce yoktur .

En guzel yarınlar bizim olsun 
Saygılarımla selamlıyorum 

ŞAİR YAZAR 
HARUN YILDIRIM
( Eleştiri başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 17.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.