ANKARA VE ENERJİ 

Merhaba sevgili dostlar bu ğün Kü  yazımızı  ankara ve enerji arasında ki gidişata ayıralım .

Şunu bilmeliyizki yeni dünya düzeni içinde çok net bir büyüme trendine giren Türkiye için enerji en hayati başlık  Ve en önemlisi Türkiye yeni enerji açılımını Afrika’dan Orta Doğu’ya, Kuzey Irak’tan Rusya’dan hatta Japonya’ya uzanan yeni bir hat üstünde yapacak!
İşte tam bu noktada Türkiye’nin attığı enerji adımları yani Nükleer enerji, Hazar entegrasyonu azerbaycan tanap ve Kuzey Irak işbirliği çok önemli. Bu adımları engellemek isteyenlerin de sayısı az değil. Özellikle Almanya’dan gelen biz nükleerden vazgeçtik 2022’ye kadar kapatıyoruz, siz de yapmayın demesi ne anlam taşıyor Artvin'deki altın madenlerinin çıkarılmasın daki olaylar boşmu saki almanya'nın  açıklamaları ve içerideki uzantıların eylemleri dikkat çekici...
Ortada büyük bir jeopolitik oyun cereyan ediyor. Esasen enerji savaşının tüm aktörleriyle ve tüm enstrümanlarıyla sahaya sürüldüğü bir dönemden geçiyoruz. Türkiye’ye yönelen terör saldırısı, enerji ajandasından yansıyan bir hesabın ürünü.
Buna göre; Türkiye'nin terör sorununu çözmesini istemeyenler harekete geçtiler. Kürt sorununun terör sorunundan ayrılmamasını, çözüm sürecinin istismar edilmesini ve böylece Türkiye'nin önünün açılmasını engellemeye çalıştılar. Bu noktada barış, demokrasi, özgürlükler, yerinden yönetim gibi demokrasi ve hukuk zemininde ülkenin refahı ve huzuru için her zaman ele alınması gereken ve iyileştirilmesi gereken konuların bilinçli bir şekilde terör örgütü ajandasından yansıtılarak asıl meselenin maskelenmesine çalışıldı.
Acaba bütün bunların Azerbaycan boru hattı ve Türkiye'nin enerji merkezi olmasını istemeyen dış güçlerin düşüncesi olamazmı. Bu bağlamda her kesin ortak düşünce ve kanaati odurki içer deki vatan hainleri dışarıdaki Türkiye nin kalkınmasını istemeyen güçlerin kaos yaratma huzursuzluk çıkarma ve ekonomi kayıplarla bizi yıpratma politikasıdır .eger ki biz bunları görmez duymaz bilmez öğrenmez öğretmez isek nasıl ayakta dururuz 
Herkesi ilgilendiren bu konuları canlı tutmamız lazım yoksa acısını herkes çekecek kimse zannetmesinki sadece bir kısım zarar görecek hayır hayır Türkiye ye  zarar vermeye çalışan iç düşmanlarda bizle birlikte yanmayacaklarmı hemde bizden daha fazla yanacaklar bunu farkında değiller bina çökerse herkes altında kalır ama en çokta biz hissederiz acıyı bu ğün ırak saddamı Libya kaddafiyi arıyorsa gün gelecektir bizde kıymetini bilmeyip harcamaya çalıştıklarımızı deli gibi arayacağız ama malesef geç olacak 


Şair nedemiş 

Ey Anadolum..

Beynim aktı gözümden ırmaklara karıştım
Bir çağlayan memba ki kurşun gibi taşıyor 
Soytarı pazarında cehaletle  yarıştım
Öz yurdun deryasında kurbağalar yaşıyor 
--Sil şehla gözlerini ağlama anadolum 
--Bunca göz yaşın yeter silahın  karşısında 
Ne ferdalar satıldı namerdin çarşısında

ŞAİR YAZAR 
HARUN YILDIRIM 

( Ankara Ve Enerji Hattı başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 16.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.