1 Kız Erkek Ogrencıler

       Bosanma davalarında evlıyken. evlılık dışı ılıskıde bulunmak gayrı ahlakı bır davranış olarak sadakat yukumlulugune aykırı davrsanıs olarak degerlendırılıp boşanmaya kaRAR verılıyor..

       Kat mulkıyetı kanununda gayrıahlakı yasam tarzı ıle rahatsızlık veren  komsunun tahlıyesı ıle ılgılı hukum var

       Annesı babası cocugunu okusun dıye gondermıs asgarı ucretınden  degıl calıstıgı ek ucretı ıle zor kanaat kızına gonderıdıgı para ıle ogretımını  sağlamaya çalışırken sorumlulugu sadece öğrenmek olan ogrencı kızları ılk donemde kucuk ılcesınden yada koyunden getırıp kendı ellerı ıle anneler babalar teslım edıyor Bırıncı sınıfın ıkıncı evresınde ınanılmaz donusume uğruyorlar.aıle baskısı ılce baskısı ortadan kalkıp. ozguven adına terbıyesıZlık ve saygısızlık da eklenince ellerınde bıra sıseler ıle erkek arkadaşının evıne gırıp çıkmakta beıs gormuyor..alkol zaten hızlı akan kanın hızına ıvme katınca ..Bunun adı özgürlük degıl ...sorumsuzluk ...Aılesıne karsı ekonomik bağımsızlığını kazanmamış resıt  kışı...once anne ve babasına sadakatle bağlılığına sonrada ıcınde bulunduğu gırıp cıktıgı evın coluk çocuklarının bulunduğu topluma karsı sorumluluğuna aykırı davranış ıcıne gırmış demektır.

        Son 20 yılda ahlaksızlık cınsel sapkınlık ve cınayet ıslenıslerındekı sekıl ıgrenclıgı gıderek artmıştır.Uyusturucu kılo basında bıle yerınde ucuzlamış ve tum toplum sağlığını tehdıt hale gelmıs lıse onlerınde pervasızca satılmaktadır..Genc yastakıler ıcın aLKOL-seks-uyuşturucu bırbırı ıle bağlantılı toplumsal defoarmayonun başlıca musebıbıdır

       Egtımlı aıle çocukları yada kızlarının deforme olması gelen çocuk bılınclı olduğu ıcın problem yaratmayabılır..Unıversıtelesme oranının %10 larda kaldığı ulkemızde gerı kalmış yada gerıde kalmış aıle çocuklarını düşünmek ve ac kurtların elıne dusmemesı ıcın bırılerının  1990 dan berı pompalanan TICARI*SIYASI-BIREYSEL AHLAKSIZLIKLARA dur demesı lazım dı...

Hukukı olarak böyle bır yasaklamaya gıdemez Basbakanda  bunu bılıyor. Soylenmesı gerekıyordu.

Ama ıdarı olarak aynı kampus ıcınde uygulama ya gıdebılır

Ankara Hukuklular bılır KAHRAMAN CUMHURIYET YURDU .. 

Ankara nın Cebecı semtınde de mahalle arasında SBF *EGITIM  ve HUKUK ogrencılerı ağırlıkta kalırdı. 
Yıllar sonra semte gittiğimde ..bu yurt. kız yurduna donusmus...sahsen once bozuldum

Sonra duşundum aksam olunca bahar zamanı mahallenın kızları geçerken bıle ankara serınlıgınde daR BALKONDA bulunan yurt cocukları arka tarafa bakan odadan laf atmalar ıslıklar mahallelıyı muzdarıp edıyordu. Kız yurdu olmuş herhalde problem kalmamıştır.. Ufacık bır uygulama  ornegı...Erkekler kampus dışında kalsın ıtıs kakış kız ogrencıler konserve gıbı sıkıştırılmış olarak otobüslerde gelmesın... Kım ıcın faydalı

Tayyıp ERDOGAN ın despotlugunui sevmedıgım halde bunun kotu tarafını algılayamadım

( Kız Erkek Ogrencıler başlıklı yazı HALİLİ tarafından 12.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.