FİLİSTİNLİ MÜLTECİ DOĞAR
      Binlerce yıldır filistin topraklarında anavatan olarak yaşayan insanlar var..Ve dağıtıldılar
       ABD de yaşayan Filistinli sayısı 200.000  kişi dir..
     181 sayıl BM kararı ile Avrupa dan gelen göçlerle daha az yahudi nufusu içermesine rağmen, daha çok toprak parçasını esas alarak israil devleti bağımsızlığını 1948 yılında ilan etti ..Batı dünyasının günah çıkarma eylemidir.. 
      750 bin Filistinli NAKBA  dedikleri yerinden yurdundan ayrılarak göç ettirildi..
    İsrail terör örgütü,günümüz pkk terörünü aratmayacak şekilde ,köy baskınları-katliamları Büyük göçün sebebi olarak kullandılar..
         BM’in Filistinli mültecilere yardım ve bayındırlığı için kurduğu ajansın adı UNRWA burada yerinden edilmiş ve yerinden edilmiş soydan geliyorsanız mülteci kimliğine sahip olursunuz..Mülteci kimliği koruma yaşama gibi bir kısım haklara sahip olmanızı sağlar..Yaklaşık 6 milyon Filistinlinin UNRWA ya erişim hakkı var..
     15 milyon filistinlinin %44 ü arap ülkelerinde yaşarken ,%22.5 u Batı şeria da %12 si İsrail de %15.5 u Gazze şeridinde %6 sı da diğer ülkelerde yaşıyor..
       Dünyanın çeşitli yerlerinde 58 mülteci kampında yaşayan 1.5 nilyon filistinli de bu rakamların içersinde yer alıyor….
          Gittikleri yerlerde yaşama adapte olanların 1920 yılında  Şili de kurduğu” Palestino F c “diye futbol takımları var…Fakat Şili deki müslüman sayısı 10000 i geçmez.İyi eğitimli yabancı dilleri olan bu çocuklar Filistin Diasporası olarak ne yapıyor? Orta doğu da ne iş yapıyorlar?UNRWA israil ede bilgi akışı sağlıyor mu?
Dünyanın dört bir tarafına dağılnış filistin li ,etnik temizlik karşısında bir birliktelik oluşturabiliyor mu?
     Yoksa bu mülteci kampları onların düşünce ve mücadele gücünü ortadan kaldırmak için oluşturulmuş düzenekler mi?Bir sürgün 70 sene sürer mi?
         O halde yaklaşık 15 nilyon nufus kaynaklığı, TC nin önderliğini beklediğini söylenek abesle iştigal olmaz 
             İlk Roma imparatorluğuna başkaldıran ve Darıus sınrası pers artığı bir aileden gelmesine Rum pontus diye batılı tarihçilerce yanlış olarak adlandırılan kuzey Anadolu da ülkenin kralı 6.Mithradatis 
“Hattı müdafaa yoktur Sathı müdafaa vardır” diyerek bütün anadolu daki şehir devletlerini organize etmiş Efes gecesi denilen gecede aynı anda 100 bin Roma vatandaşını katletmiştir..2.Emperyalizme duruşu aynı mantık ve cümlelerle Mustafa Kemal Atatürk tüm batı emperyalizmine karşı durmuş ve kurtuluşu sağlamıştır..Böyle bir kurtarıcı filistinli arıyorum…           
           Terörize görünüşlü ve islami fobiye hizmet eden gerilla tipli ABD politikalarına uygun giydirilmiş Milli bir faaliyetten ziyade bireysel faaliyet niteliği taşıyan militan filistinliden=>asker filistinli ye geçişi  sağlayacak bir filistinli arıyorum

          Kurtuluşa kadar diasporanın nakit akışını yöneten, göçü engelleyen ,göç yerine cephe oluşturan ,oluşan cepheyi yönetecek karargahı oluşturan bir filistinli arıyorum

     BAE,Arabistan da iş gücü diye mensubiyetten koparılmış tüm filistinlileri harekete geçirecek bir Filistinli arıyorum
          
           Olaylarla ilgisi olmayan masum sivilleri hedef alan değil, doğmamış bir siyonisti bile hedef gören anarşist değil savaşçı bir filistinli arıyorum
   
       Teşkilatı mahsusasını kurmuş ,network ü oluşturmuş Şili de ki osuran ,Almanya daki mülteci kampında aksıran,Londra daki mağazadan alış yapan Filistinli den  haberi olan  bir Filistinli arıyorum…

                Netenyahu gibi katil yöneticileri,onlara destek veren şirket yöneticilerini olduğu yerden alan her biri Doktor Nazım gibi yetiştirilmiş bir Filistinli arıyorum

             Gelinen nokta da onbinlerce bebek ve kadını yakarak öldüren,aç bırakarak insan olmadığını gösteren bir katil kitlesine karşı sesini çıkaramayan,”oha çüş “ gibi anlamsız sese dayalı  ifadeler kullanan, hiç bir müslüman yerinde rahat uyumasın..
             Elhamdillah deyip ülke yönetenler rahat yüzü görmesin.
    Bu dünya da filistini ve filistinliyi kurtaramayan,bağımsız bir devlet kurduramayanlar,siyonistlere kurban edenler  utansın.. 

TORUN HALİLİ
( Filistinli Mülteci Doğar başlıklı yazı HALİLİ tarafından 6.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.