Nekadar güzel yagiyor yagmur Bak yine aklima düstün zaten hic cikmadinki benimki de laf iste.Yagmuru cok seviyorum cama vurdugu damlalari seviyorum nasilda herkese haykirir gibi agliyor.Boyle guzel aglanmazki ama tane tane; iste boyle olmaliyim kimseye aldirmadan goz yaslarimi haykirmaliyim diyorum sonra icimdeki ses yine sesleniyor yapamazsin diyor sen ne hüznünü,özlemini,nede gözyaslarini hep saklarsin.Budefada hakli ic sesim.                                                                  Ben yagmuru seviyorum o nasil güven arkasindaki izlerle bile kendini hatirlatiyor.Yerler biraz islak olsun kalbim biraz aciyor ve ben hüznün kadini hadi kalk topla kendini nice yagmurlu gûnlere...
( Yagmur... başlıklı yazı sus yüregim tarafından 10.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.