Yerel saatle 09:02:59 da ikinci bir uçak Dünya Ticaret Merkezi güney Kulesi 77.-85. katları arasına kulenin güney tarafından çarptı. Bina çarpmadan 56 dakika sonra yıkıldı.
 
 
Resmi makamlara göre olayın faili belli,Usame bin LADİN.
Acaba bu haber gerçeği yansıtıyor mu?Bu olaydan sonra birçok komple teorileri ortaya atıldı.
 
Bu olaydan önce USA nın durumuna bakmak gerek.Tek kutuplu Dünyada USA yalnız ve mutsuzdur.
 
Aynen Gorbaçov'un Rusya'yı kurtarmak için yaptığı son çırpınışlar,yeniden yapılanma,açıklık politikası gibi.Ama nafile artık çok geçtir.Beklenen çöküş gerçekleşir.
Rusya artık dağılmış,birçok yeni devletler doğmuştur.
 
 
USA ise daha farklı politiklar peşindedir.Bir düşman gerek.O düşmanın bir şuç işlemesi gerek.Yoksa yapılan hiçbirşey meşru olmaz.O zaman yapılacak eylemleri meşru kılmak için eylem zamanı gelmiştir..
 
Düşman da tespit edilmiştir."fundamantalizm"Lideri Usema bin Ladin.O halde bir eylem yapılmalıydı.USA nın derin devleti ve 19 militan hazırdı.
11 eylül de olay gerçekleşir.Ardında birçok sorular bırakarak.Ne hikmetse saldırıyı yapan eylemcinin pasaporto havada düşer ve bulunur.Olay yerine yakın bir  yerde  eylemcilere ait Kuran bulunur.
 
Bu olayın bir kısmı aynen bizdeki gibi faili mechül olaylara benziyor.
 
Bu olayın ardından Irak ,Afganistan işgal edilir.Irak'ı işgal eden güçler o kadar hazırlıklıydı ki ilk önce Müzeler yağmalanır.
Nasıl olsa ardından demokrasi gelecek ya!
 
Sırada Suriye,ve İran var.
 
Usama bin Ladin niçin öldürüldü.Oysa silahsızdı.Hem onu uluslararası bir mahkemede yargılaya bilirlerdi.Ama bu yolu seçmediler.Neden?
 
Sorun burada LADİN yaşamamalıydı.Sırları ile ölmeliydi.Hatta mezarı bile olmamalıydı.Öylede oldu.
( 11 Eylül Üzerine Düşünceler başlıklı yazı M.Filizman tarafından 12.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.