Dünyada tek tip insan olduğunu düşünürdüm..Hani çok basit bir tabir vardır ya ''herkesi kendin gibi sanmak '' sanırım çok aldatıcı bir ifade yönünde..Hiç kimse ben gibi olamıyor,ben hiç kimse gibi olamıyorum..Bakıyorum da insanlara ,hoşgörülerinden çok zalimlikleri ele geçirmiş ruhlarını..Basit bir maruz görme işlemi çok ağır bedeller ödediği müebbet halini almış..Güvensizliğin ,sadakatsizliğin ortasında insan olmaya çalışan insanlık olduk sanki..Artık düşene tekme atan canavarlara dönüştük ...Nesin sen, kimsin , hangi hak ve cürret kendini doğaüstü bir varlık gibi hissetmene neden oluyor EY İNSAN !!Soğuyorum sizden ,bin bir emekle inşa etmeye çalıştığım (kendimce) insanlık değerine ihanet ettiğiniz için yok etmek istiyorum sizi...Ama ne var ki benden senden büyük olan Rabbimin razısı var çıkmak istediğim yolda..Bu yüzden katlanıyorum tüm aşağılamalarınıza ..Rabbimin kıymetlisi benim de kıymetlimdir diyorum, ne yazık ki bu kıymetin hikmetine ,kudretine hak edinerek varamamış sizleri görüyorum..
SİZİN İÇİN TEK DUAM ZALİMLİĞİNİZİN ZİNDANINDA ZİNCİRE VURDUĞUNUZ MERHAMETİNİZİN MÜEBBETE MAHKUM OLMAMASIDIR 
SİZİN İÇİN TEK DUAM ZALİMLİĞİNİZİN ZİNDANINDA ZİNCİRE VURDUĞUNUZ MERHAMETİNİZİN MÜEBBETE MAHKUM OLMAMASIDIR !!!

( Tek Duam başlıklı yazı Erva tarafından 24.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.