susturamıyorum kalbimi. tatlı küçük heyecanlarım deli fişek . elim telefona gidiyor sürekli. zoraki bulduğum resmine bakabilmek için. sözlerinin bana seni yaşattığı, hayaller kurdurduğu o müziği sürekli dinliyorum. olmazsın bana , gelmem sana biliyorum. ama canım kalbimcim kıpır kıpır. o da farkında bir sonun olmayacağını. o kadar emin ki aklım gibi ama resmine baktıkça beni mutlu eden gözlerindeki bakışa biraz daha takılı kalmak istiyorum. varlığımdan bile haberdar olmayan küçük kalbin için bu git geller çok fazla onu da biliyorum. açıklanamaz, mantığa sığmaz bazı şeyler vardır ya işte tam  da öylesin benim için . mantıksız, gereksiz, fazlalık. kalbime fazlalık. kim bilir belkide alacağım dersler vardır. şikayet edip sızlanmaktansa yaşadığım bu tatlı duygunun ritmine bırakıyorum kendimi.  seni hem görmek istiyorum hem de hiç karşılaşmak istemiyorum. artık nasıl içten dua ettimse çıkmıyorsun da karşıma. tesadüfü karşılaşmalarımız kalmadı . sonra birden sesin geldi başka bir uçtan. benim seni duyduğumu bilmeden seslendin. uzun zamandır seni bilmek için dolanırken bu kez sen gelmiştin bana sesinle,adınla. şimdi elimde bir isim bir de resim . canın sağ olsun küçük oğlan.  hayatına dair güzel dualar etmek bile mutluluk verici. düşünüyorum da belki de Yaradan bu dualar için çıkardı seni karşıma. ne muhteşem bir şey değil mi ? adını bilmediğin, yüzünü görmediğin varlığından bir haber olduğun bir insan senin için en samimi duygularla dua ediyor. mutluluğun için, sağlığın için, küçük kalbinin ehline denk gelip mutlu olması için. ama bu ehil için yanına yakıştırdığı başkası üstelik. canın sağ olsun küçük oğlan. benim sana yolculuğum belli ki kısa mesafe olacak .. Rabbim sana uzun soluklu hayırlı güzel sevda nasip etsin. canın sağ olsun küçük oğlan, güzel gülen gözlerinin anısı şimdilik benimle. yarına sana hoşça kal demek ümidiyle.
( Canın Sağ Olsun Küçük Oğlan başlıklı yazı Erva tarafından 8.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.