hayaller aslında yaşanılan dünyadan şikayet sonucu oluşan bir alem değil mi . sadece eksikleri vardır ve biz önce hayallerimizde ön hazırlık  yaparak oluruna bakarız o kadar..yok benim hayallerim de öyle kızgın güneşin altında dalgaların getirdiği esintiyle nefes alan bir kumsal masalı . benim dünyam da kurduğum hayaller de herkes gibi aslında . huzurun sokağında gülüp şen kahkahalar atan mutluluklar var. benim sokağım  insanlığın unuttuğu , insanın özünde var olan çıkmaz yolları kendine çıkaran bir sokak .benim dünyam aslında biraz da herkes gibi .öyle insanlar yaşar ki o sokakta baktığınız her yerde merhamet tanelerine rastlayabilirsiniz, öyle insanlar donatmıştır ki orayı biraz dolaştığınız zaman gökkuşağından izler bulabilirsiniz her yüzde ..boynu bükük ,gözü yaşlı kimseyle karşılaşamazsınız bile. umut  Karadenizin kara kışın hoyratlığına inat yeşil kalan dağlar gibidir, dimdik ve parlak..birbirine uzanan elin rengi önemli değildir o sokakta ; kapanan göz aynı , işitilen ses aynı ,gidilecek yer aynı . acılar birdir ,düşen ateş tek bir çatıyı yakmaz eğer acı düşmüşse zaten o sokağın yoluna, yolun başından anlarsın bir matem olduğunu...evet benim hayalim aslında biraz herkes gibi . eksikler dedim ama uyandıktan sonra yeni bir düzeltme yapmam gerekiyor sanırım. hayaller yokluklar üzerine kurulurmuş ama o yoklukları yeniden var etmek imkansız değil yüzüme bir iki su çarptıktan sonra  anladım.
( Benim Hayalim başlıklı yazı Erva tarafından 19.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.