HENDEK SAVAŞI

    Terör yeni bir konsept Kazandı ..Merkez sağını fişini Çekme görevlilerinden Mehmet Ağar Döneminde "Dağdakileri ovaya indireceğiz" söylemi,terörün kentleşmesi ile Diyarbakır- Cizre -Silopi de gerçekleşti..
Türk siyasetçisinin  20 yıl önceden yaptığı öngörüyü. 20 lik teröristler bile algılamada zorluk çekiyor ..
      Peygamberimiz zamanında 627 yılında Hendek Savaş'ı var..menfaati zedelenen Müşrikler ve Yahudiler Paralı asker toplayıp  Medine ye saldırıp Müslümanlar'ı ortadan kaldırmak isterler ..Bunun üzerine Şehirin etrafına hendekler kazılır ve Allah'ın Yardı mı ile de kum fırtınaları ile o Zaman'ın teröristleri  amaçlarına nail olamaz .Direniş o zaman Kazandı ..Şimdi bu Direnişi TC kırmak zorundadır
      Kentleşen terör eylemleri yeni konseptinde stratejistler eşliğinde ,partili desteğinde,roket ve uzun namlulu silahlarla Süslü ,belediyelerin iş makinaları ile lojistik destekli,yol altı bomba Tuzaklı ,Sniper atışlı hali ile genç Babaları ailelerinden bir-üç-beşli guruplar halinde almaya devam ediyor..
       Bu konsept kendiliğinden ortaya çıkmadığı gibi biçare Gençler'in zorlama ve isyankar halli katılımları ile de çıkmamıştır..Ellili YAŞ gurubundaki örgüt üst yöneticilerinin de düşünce yeteneğinin üstündedir..Eğer bu öngörü olsaydı bu konsepti 90 lı yıllarda da uygularlardı..
       O halde bu konseptin hazırlanış biçiminde göçlerle içimize sızmış Lübnan Filistin deneyimlerini yaşamış dış unsurlar belirleyicidir...Gerek taktiksel olarak gerekse  silahlandırma aşamaları birlikte değerlendirildiğinde dış servislerin bu işi kotardıkları aşikardır ...
       Aşikâr olmayan. bizim devletimizin dış güçlere hizmet edercesine zor şartlarda yetiştirdiği Memurlarını ,bilinen arabalarla,bilinen yollardan götürme becerisi ve personel rejimindeki yanlış uygulamalarıdır
          Kanuna onun dayanağı anayasaya onunda varlık sebebi olan devlete ve millete karşı suç işleme iradesini ve cesaretini ortaya koyan ve bunda Israr eden terörist ,Kanun dışıdır ...
         Teröristler sokak Aralarına kazdıkları hendeklerle ...
---Şehirlere Lübnan Havası verdiler
---toplumsal umutsuzluk pompaladılar..
--Güvenlik güçlerinin görev yapmasını engellediler ve korkuyu hakim kıldılar
--Kış şartlarında Dağda soğuk yemektense Şehirde,antrenman yapma imkanı buldular 
              Bu model bir Mücadele'de üç beş Kişilik Yada 100 Kişilik bir gurubun o dakika ya ait suç işleme iradeleri ile mücadele için  kullanılmış ekip ya da ekipmanlar kullanılmaz .Acemi yöreyi-insanı bilmeyen Gestapo tipi kişiler  geçici de olsa görevlendirilmez..
Çözüm;
--Akıllı cesur ülkesini seven Yörede görev yapmış 10 Kişilik bir gönüllü yü seçersin -bombalama tuzaklama ve Atış talimlerini üç gün içinde tamamlarsın
--kovboy usulü yetkilerle sokaka cekmemecesine salarsın ..
--ABD de öDÜL suç ile Mücadele'de bir yöntemdir ..Bu konu ile ilgili bir kanun Hükmü çıkarırsın ve Ergenekon modeli yargılanma ihtimallerini ortadan kaldırırsın..
      Mesai olmaksızın temizlemeden görevi bitmeyecek bu  10 kişi  binlerle yığınağa gerek kalmaksızın sorunu çözecektir 
       Varmısın çözüme ....
.
     
( Hendek Savaşı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 12/16/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.