MEDENİ OYUNCULAR 

Suudi Arabistan ABD’yi kongreden Suudi Arabistan’ın 11 Eylül olaylarında rolü olduğunu vurgulayan ve ülkeye ABD'de yargılanma yolu açabilecek olan yasa tasarısı geçerse dünyada dolar fiyatlarını düşürmekle tehdit etti.ABD nin 60 yıldır sağlam ilişkileri olan bir ülke ile ve yıllardır bekçiliğini yaptığı bir ülkeye neden böyle bir karar aldı.ABD nin Müslümanları yıpratma politikarını bilmeyen yoktur bir ülkeye saldırmak için önce onun alt yapısını hazırlar ırak en büyük örnektir nükleer silah var deyip bir ülkeyi bölmesi param parça etmesi yüzde elli bir oyla mısırın başbakanını mursiyi devirmesi gibi peki bu ABD nin geçmişine bir bakalım neler yapmış 
tarih sayfalarına bakacak olursak pekte iç açıcı değildir 1- 1963 te Kennedy nin CIA ve 1995 te İzhak Robin in Likud partisi tarafından terör edildiğini göreceklerdir. Deyvidian tapınağının FBI tarafından havaya uçurulması, Oklahoma da eski Pentagon askerince gerçekleşen patlama, Davud oteli patlaması, Filistin den kaçan 200 Yahudi yi taşıyan geminin infilak etmesi, İngilizlerin Kudüs karargahı ve savaş gemilerinin 1939 da havaya uçurulmasa (5), Arjantin de Amia olayı hepsi 11 Eylül hadisesine benzer olaylardır. Kendini temize çıkarıp bir suçlu arar bu şu an suriyede belli değil mi en güvendiğim müttekifim  Turkiye deyip ypg vs örgütleri silahlandırmıyormu artık müttefikleri bunların ne olduğunu öğrenmek te geç kaldılar .
Turkiye uyanmaları için herşeyi yapıyor körfez ulkerine neden bukardar değer veriyor körfez ülkerinde kurduğu üslerin bir amacı elbette var 
Türkiye, körfez sermayesinin kalbi olan Suudi Arabistan'la ilişkilerini, hiçbir dönemde olmadığı kadar ileri bir seviyeye taşıdı.
Size 'itina ile yok muamelesi yapılacak' bir haber vereyim mi? Suudi yönetimi ile yapılan güvenlik ve askeri işbirliği anlaşması kapsamında bu ülkede de Türk askeri bulunuyor!
Suudi Arabistan'daki yıllanmış ABD nüfuzu, yerini son birkaç yıldır Türkiye'ye bırakmış durumda; perde arkasında yaşanan bu gelişme içeride henüz bilinmiyor ama olması gereken de bu kralın ABD ye Turkiye den mesaj vermesi boşuna mı veya bir ABD liderini bir valinin karşılaması bu sizlere bir şey ifade etmiyor mu temeller atılıyor
geleceğin yüz yılı şu an kurulmak üzere biz bunu belki fark etmiyoruz ama her yüz yılda olduğu gibi yeni dünya düzeni kuruluyor bu düzende müslimanlarin da söz sahibi olması gerek yoksa geçmiş yüz yılda olduğu gibi yine birleşmiş milletler de olan beş ülke yönetir ve Müslümanlar bir yüz yıl daha ezilmeye mahkum kalır dünyanın dört bir yanında Müslümanlar ezilirken buna sessiz kalan dünya kendilerine bir bomba konduğunda ayağa kalkan bir dünyadan bahsediyoruz ve buna adalet diyorlar sizce bu adaletmi  işte burda cumhurbaşkanımız çıkıp dünya beşten büyük diyor haksız mı yeni kurulacak dünya düzeninde mutlaka Müslümanlar yer almalı yer altı zenginlikleri ile huzur bulamayan ve medenice sömürülen bütün kaynakları dış güçler tarafından kullanılan Müslümanlar artık söz sahibi olmalı kendi aralarına meshep fitnesi sokulan ve ve bizi bize düşüren bu Siyonist oyunları artık son bulmalı ve müsliman alemi dirilişe geçmeli ne zaman ki Müslümanlar dünya düzeninde söz sahibi olursa dünya refaha kavuşacak tır .
 ABD’li Yahudi bankacı işadamı David Rockefeller, açıklamış olduğu itirafları okuduğunuzda cok şeyler gün yüzünde ap açık ortadadır ve yüz yılın itirafıdır .
Medeniyetin eşigi olan İslamiyet öylesi bir karalanma yüz yılı yaşadı ki bunun tarifi mümkün değildir . artık müsliman alemi yedi başlı bir devgi her yerden uyanmalıdır çapraz düzenin kurulduğu masaya yumruğunu vurmalıdır yoksa boynumuza bir yüz yılda kemet vurulmasına musade etmemeliyiz 
Şimdi yukarıda  dediğimiz gibi sevgili dostlar, hal-i pürmelalimiz üzerinde düşünmeye, oynanan oyunları görmeye çalışalım. Her deşifre edilmiş oyun, yüreğimizdeki bir yaraya merhem olacak ve geleceğimizi aydınlatacaktır, inşaallah

Harun yıldırım
Şair yazar 








.                                                                                                          

( Medeni Oyuncular başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 22.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.