NE ŞEHİDDİR,NE GAZİ. .. 
  Ankara da kendi yörelerinde n vekiller gece yolculuk yapıp,gündüz gizlenerek padişah kuvvetlerine yakalanmamak iÇin dağlardan kullanılmayan yollardan geliyordu. . 
    Hepsi kelle koltuktaydı.
    Yörenin ağası,beyi,imamı, avukatı doktoru hedef halinde ve milletin kurtuluşu için maaş mı?? O da ne?? 
     Grup başkanlar ve makam arabaları mı?Yürü işine 
    Can güvenliği olmadan kendi imkanları ile "söz konusu vatan sa gerisi teferruat" diyerek akın  akın Ankara ya geldiler.
       23 Nisan 1920 de ilk defa Ankara Ulus ta toplandılar.. 
        Lüks yemek salonları yoktu...
        Kendilerine tahsis edilmiş 3 adet danışmanları da yoktu..
        ikinci el araba değerinde maaş da almıyorlardı
       Tüm bunlara rağmen ;Savaş kararları alıp, komutanlar atadı.
        Düşman devletlerle, barış sözleşmesi imzaladı  ve kimseye  savaş acmadan tek derdi,saldırıya uğrayan vatanı kurtarmak ve sonra bunlara sebep olanlarla ilgilenmekdi...
      İlk kez uyandırılan bir millet, kendi adına "devlet benim ben devleti yönetirim" diyerek inisiyatifi kullanmışlardı.
      Millet için kavga ederlerken, birbirleri le ne partileri vardı ne de mensup oldukları mezhep veya ırklarını düşündüler
       Türkmen de Kürtmen de Çerkez de gelip vatan Türkiye dir vatandaşlık bağı ile bağlı herkez Türk tür mealinde  kararlar aldı. kan gövdeyi götürüyordu...
       Ama söz konusu olan vatandı namusdu..İşgal orduları ırz namus demeden saldırmıştı ve gidecek başka yerleri yoktu 
     "Ya istiklal ya ölüm" dediler. Ve Tarih onlara "GAZİ"ünvanıNı verdi...
       DÜN GECE.NE OLDU BİLİYOR MUSUNUZ??
Yine kendi yörelerinden mensup oldukları parti başkanlarınca belirlenen, sadece sandık da oy hakkı verilen milletin seçtiği 3 danışman sekreteryası olan,yedikleri içtikleri hastalıkları 7 sülalesine kadar.sigorta kapsamında olan Zatlar, MİRASYEDİ OLARAK GAZİLİK SIFATINDAN İSTİFA ETTİLER.. 
        Yapılan yanlışa ve ısmarlama insanlardan çıkarılan yasalar gereği oluşturulan bu meclisin bu davranışını millet. Olarak iş yine bize düşmüştür..
        İstifa kabul edilirse geçerlidir.
        Millet olarak Biz," Hayır sen gazisin istifanı kabul etmiyoruz" diyeceğiz 
         Milletin azim ve kararlığı bu istifayı kabul etmemek için çaba göstermekle başlar...
         Bunun için üzerine vazife olmasada git bir köy kahvesine çay iç ve doğrudan hayır deyemesen de , güçler ayrılığının bir kişiye geçerse, neler olabileceğini anlat.
         Kendin yapamıyorsan kardeşini yada bir yakınını gönder.
          28 kanal, saray mutfağından beslenmeli, belediyelerce taşımalı muhtarlara ragmen irade sakatlanmasına sende karşı koy...
         ve "HAYIR SEN GAZİ MECLİSSİN"de. İstifa nı kabul etmiyorum de.  

HALİLİ
( Ne Şehiddir Ne Gazi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1/22/2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu