1 ::duygular::
.::DUYGULAR::.
Duygular bazen biriken insanın aklında.. Kimi zaman boğulurken ağırlığından, insan duygularını döker kâğıda. Bazen insan duygu ve düşünceleriyle büyür, bazen de onlarla avunur ama çoğu zaman başına bela olan duygulardı. Duygular kâğıda bile dökülürken harfler birbirine sıkı sıkı sarılır yazının altına atılan imza ise yazarın asabi karakterini açığa vurmaktadır. Okunmaz harfler titrek yazı ve kaleminin ucundan sıçramış mürekkep damlacıkları bile kimi zaman hüznün kıskacında velveleyip durmaktadır. Duyguları bazen bırakmak isteriz hızla yüzen bir nehre veya hırçın dalgalarıyla övünen masmavi bir denize, ama duyguların ısrarına yenik düşeriz. Çünkü bırakırken onları vasıtaya, içinde vazgeçemediğimiz duygular boy gösterir. Bizlerde mecburiyetin vermiş olduğu hissiyatla alırız onları o kumsalın hazin kumullarından. Mevsimler değişti kimi zaman yerden yere kimi zaman ahu-zar içinde hıçkırıkla sustuk ama en güzel yanı ise şuan birikmiş olduğu ve kurtulmak istediğimiz duygularımızın yamacında onlarla dertleşmek veya onlarla avunmaktır. Çoğu insan yaşamını serzenişleriyle kimi insan duygularına kulak tıkayarak yaşamlarını motiflemeye çalışırlar. Ama duygularla hayata bakış açısı her zaman pozitif bir yanlık doğurur. Çünkü tecrübeler ve duygular birleşince ortaya üçüncü ve kredisi daha fazla olan yol ortaya çıkacaktır. Bu yüzden duygulara mahkûm olmak yerine en iyisi onlarla beraber mutlu ve huzurlu bir biçimde yaşamaktır.
( ::duygular:: başlıklı yazı cumali-aktas tarafından 13.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.