GELECEĞİN DÜNYASINA HAZIR OLUN 

"Nemi olacak...
21 ci yüz yıl toprak mücadelesi değil insan mücadelesi olacak zihin mücadelesi olacak .
Ve digital bir dünya olacak 5 g ,6 g ,dünyada çok şey değiştirecek ve bu virüs ile dünyanın yeni düzenine insanları adedte yapıyorlar insanların yaşam biçimlerini yirmi birinci yüz yıla edebte ediyorlar ve bu virüs bittikten sonra çok şeyler hayatımıza girecek ve onlar dan birde işte (Blockchain)belki çoğumuz ismini bile duymadık neymiş bu diyoruz isterseniz açalım bu konuyu biraz anlatmaya çalışalım. 
Abd nin egonmasının bitmesine sebeb olacak blok zincirlerinden biri .
Dolar rezevri para biriminden çıkarılıp blop zincir para birimleri girecek zaten biri girdi Bitcoin,ardın dan (Blockchain) gelecek işte bu çok önemli. 
Blockchain olmadan kiropto para olması mümkün değil. Buna söyle bir örnek verelim şehirlerimizde kapalı çarşılar var siteler var bir kapalı çarşı içinde yüzlerce mağaza var bir sürü ünlü markalar satan her daima gezip tozdugumuz ailecik gidip gördüğünüz yerler , buraya nerden gireriz elbette kapıdan yani bir kapıdan girmekle yüzlerce ünlü mağazayı gezebiliyoruz demi ,
Işte (Blockchain) de aynı devlet ile vatandas arasında bağ kalkacak yani bundan böyle bütün işlerinizi (Blockchain) den yapacağız yani kişi parasını digital dünyadan alır dijital dünya harcar devlet aradan çıkar. Şu an dünyada 
Paraya hükmedenler dijital paraya da kişinin parayı kullanmasın da hükmet istiyor paraya hükmediyorlar lakin bizim parayı kullanmanıza hükmedemiyorlar şu an.
Mesala şu an cebimizde para var bunu dile diğimiz gibi harcıyoruz zekat veriyoz düğün yapıyor davetler okuduyoruz parti veriyoruz neden elimizde nakit var. Işte dijital dünyada bu tür aktivitelere sistem izin verirse yapa bileceğiz sistem izin vermezse yapamayacağız, peki bu paraya hükmedenler trilyon dolarlara sahip ihtiyaçlarımı var hayır peki neden dijital paraya geçiliyor tam konturol her şey ellerinde okacak .
Diğer bir başka olay insanların kimliği  artık kimlik pasaport gibi çok şey ortadan kalkacak yüz tanıma sistemi dönecek her sey istanbul havalimanında ve dünyanın bir çok yerinde bu sistem kuruldu herkes (Blockchain) e kayıt oldumu yüz yatına sistemi ile gümruklerden hızlı bir şekilde geçişler sağlanacak polis falan olmayacak .
Kayıtlar (Blockchain) e yapılacak bunun için her şey kolayolacak ülkeler imza atacak aynen birleşmiş milletlere kayıt olduğumuz gibi ülkeler kayıt olacak o ülkenin vatandaşları direk (Blockchain) e kayıtlı olacak evlilikler tapu ve buna benzer vs kayıtlar (Blockchain) olacak yani milletin devletle ilgisi kakmayacak özel büyük şirketler yönetecek bunları tabiki bunların olması için herkesin bir püsü olacak yani telefona takılır gibi herkese bir püs takılacak. Bakin bundan iki yil önce ingilterede bir cif evlendi ve bunlar izinnamesini (Blockchain) yaptılar. Ve yeni dünya düzenine hazır olalım arkadaşlar belki bunlar bu gün size tuaf gelecek de ilerki günlerde malesef gerçek olacak .

HARUN YILDIRIM
( Geleceğin Dünyasına Hazır Olun başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 6.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.