MUBAREK OLSUN


Gelelim şu mubarek meselesine! Cumanız mubarek olsun, cuma akşamınız mubarek olsun, kandiliniz mubarek olsun, kandilleriniz mübarek olsun, bayramınız mubarek olsun, bayramlarınız mubarek olsun, Yeni eklenenlerde var mesela perşembe akşamınız mubarek olsun, kutlu doğum haftanız mubarek olsun, peki bu kadar çok bu günlerin mubarek olmasını istiyorsunuz da siz kendiniz niye mubarek olmayı düşünmüyorsunuz?

Ya bu kutsal günler zaten mubarek!

Sen söyleyince iki kezmi mubarek olacak? Mubararek ramazan bayramınız" Mubarek olsun gibi"


Niye sen kendini mubarek olmaya zorlamıyorsun?

Hiç merak ediyormusunuz mubarek nasıl olursunuz! Mubarek kelime olarak bereketli olan demek.

Niye toplum olarak adamın dibi, delikanlı, başkan, reis , koç, aslan oluyorsunuz da mubarek olmuyorsunuz?

Niye her cuma bana cuman mubarek olsun diye mesaj atıpda benim zekamla dalga geçiyorsunuz!

Hadi sıkıyorsa siz mubarek olun! Etrafınızda aç yatan komşunuz olmasın, etrafınızda ağlayan çocuklar olmasın, etrafınıza dul kadınlar genç kızlar başı dik göğsünü gere gere gezebilsin, etrafınızda kediler kuşlar köpekler taşlanmasın, bir dilim ekmeğe bir tas suya muhtaç kalmasın hadi sıkıyormu?

Hadi verdiğiniz her sözde durun, Hadi hakkınız olmayan hiç bir şeye tenezzül etmeyin,

Hadi mülkiyet Allah'ındır deyip mallarınızı ve mülklerinizi yoksullarla yetimlerle paylaşın,! Hadi her hafta cuma namazı kermes gibi olsun!

Alicenap büyük


müslümanlarımızın, deveyi hamuduyla yutan ağalarımızın, beylerimizin sofrası gibi olsun. Her cuma bu memlekette aç kalmasın, karnı doysun, çıplak kalmasın giyinsin.

Ayakları soğuktan mosmor olan çocukların ayakları çorap bot görsün.,ısınsın.


Muhtaçlar evlerine sıcak yemek götürsünler.

Hastalarına felçlilerine, yaşlılarına ilaç götürsünler. Derman olsunlar!

Hadi sıkıyormu?

Mubarek olsun demekle mubarek olunmuyor kardeşim.... Sıkmak gerekiyor rahat olan yerlerimizi! .....

Hadi sıkıyorsa cumanız mubarek olsun.....

( Mubarek Olsun başlıklı yazı ylmztzgl tarafından 20.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.