Odamdayım. Boş,çıplak, yalnız ve sensiz duvarlara bakıyorum. Heryerde hayalini görüyorum. Özledim mi delirdim mi bilemiyorum. Yokluğun sarıyor birden her yanımı.

Kapı aralanıyor. Geceleri sensizliği paylaştığım yalnızık giriyor içeri. Yokluğunu haykırıyor bana duvarlar.

Kitapların arasında kalan bir resim gözüme ilişiyor. Merak ediyorum. Üşenerekte olsa kalkıp bakıyorum.

birlikte çekildiğimiz bir fotoğraf. Kahkahalarla güldüğümüz bir sırada çekilmiş. Ne kadar ilginç. Demekki bende bir zamanlar gülermişim. Pek bir iyi görüyorum kendimi. Şimdi ağlamaktan şişmiş gözlerim ve belkide haftalardır taranmayan saçlarım var.

Yine ürperdim...

Yalnızlığımı hatırladım. Son görüştüğümüz günü düşündüm anımsayamadım... Hayli zaman olmuş belliki... Kimseyle konuşmadım o günden beri. Ne konuşalım ? ne diyeyim onlara ?

Gitti... Beni bırakıp gitti... Bir hiç uğruna yada hiç bir şey uğruna beni bu hallere getirdi mi diyeyim ...?

Ben söyleyemem öyle şeyler. Bilirsin çok severdim seni.

Bu arada unutmadan geçende bir arkadaşını gördüm. Yeni bir sevgilin varmış. Hayırlı olsun dedim. En iyilerine layık O. Güldü ve gitti.

Aklıma geldi sonra. Bana verdiğin sözler. Ayrılmayacağımıza dair vaatler...

neyse.. Beni tanırsın. Sevince tam severim. Sana mutluluklar dilerim. Ama yinede dönmek istersen açıktır kalbim.

Bir kere sevdi seni bir daha unutmaz bu yüreğim.


Ö.ÖZ
( Sensizliğin Belirtileri başlıklı yazı ozge-oz tarafından 3/27/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.