Zordur alışmak acılara. Her ne kadar üstünden zaman geçmiş, yara kabuk bağlamış olsada.

Kumarda herşeyini kaybetmiş bir adam gibi hissedersin kendini. Yanında ne kadar sevdiğin olsada...

Çaresiz ve kimsesizsindir o zor anlarında. Terkedilmişliğin boşluğu vardır kalbinde yalnızca. Tek istediğin kuru bir sevgidir oysa.

Ama anlamamıştır O. Hiç bir şey söylemeden çekip gitmiş, küstürmüştür seni hayata. Düşünürsün kara kara " bu muydu istediği yoksa"...

Kendinde ararsın hatayı yalnızca. Çünkü O kusursuzdur senin gözünde halâ.

Lanet edersin hayata. İsyan edersin arada. Neden vermiştir bu acıyı sana Mevla.

Dua edersin Allah'a " ne olur al beni yanına"...

Zaman geçer ve anlarsın bu hatanıda. Gözündeki yaşlar kurur yavaşça.

Ve anlarsin ki bir gün değmez hiç bir insan senin o güzel gözyaşlarına....


Ö.ÖZ
( Terkedilmişliğin Hisleri başlıklı yazı ozge-oz tarafından 5/11/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu