İzin vermemeliydim gitmene. Seni bu kadar çok severken beni terk etmene... Sana en çok ihtiyacım olan zamanda bıraktın beni. Yalan mıydı ettiğin bütün aşk yeminleri ?
 
Kalbimin en kocaman yerinde senin adın kazılıydı. Bütün rüyalarımda senin adın yazılıydı. Sen hayattın, hayat Sen'di. Nefestin, suydun bana.
 
Herşeyinle adın "AŞK" dı hayatımda.
 
Zaman her derde deva değilmiş. Bitmelerin ve gitmelerin önüne kimse geçemezmiş...
 
Engelleyemedim gitmeni... Söyleyemedim son kez seni çok sevdiğimi.
 
Gelmedin yanıma son kez göreyim seni.
 
Belkide "Gitme !" desem değişecekti bütün düşüncelerin...
Bilirdim her "Seni seviyorum" dediğimde içinin titrediğini...
 
Belkide tutsam ellerini ağlayacaktın benimle beraber...
 
Hatta... Hatta belkide yalvarsaydım sana, kapansaydım ayaklarına ... ?
 
Belki hatırlardın o zaman beni sevdiğini. Ben unuturdum herşeyi....
 
Yıllar sonra yeniden karşılaştık. Hala hazırım unutmaya tüm olan biteni.
 
İlk aşkımdın, son olur musun ?
Yeniden, benim olur musun ?
 
 
 
Ö.ÖZ
( Herşeye Rağmen Yeniden ? başlıklı yazı ozge-oz tarafından 8/18/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu