Nefes alıp verişlerime sakladım seni.

Her saniye biraz daha seni soludum. Öyle deli sevdim ki seni her baktığım yer biraz daha sen oldun. Her döndüğüm köşebaşı bir kez daha sen koktun.

Nefes alıp verişlerime sakladım seni.

  Unutmaya yine oradan başlamaya çalıştım. Tuttum nefesimi evvela. Ardından kapadım gözlerimi sensiz bir dünyaya. Üşüdüm, üşüdüm,üşüdüm... Sensiz çok üşüdüm yine unutmaya çalıştığım anlarda

Nefes alıp verişlerime sakladım seni.

  Attım senden kalan ne varsa. Bir bir yüzleştim aklımda kalan hatıralarınla. Sattım sonra beş para etmez anılarını bir hurdacıya. Omuzlarımda yükün olmadan çok daha güzelmiş bu dünya.

Ve nefes alıp verişlerime sakladım seni.

  Gelmedin, gelmeyeceksin... Tüm yaşananlar için bu son özrüm olsun sana. Tuttum nefesimi şimdi hiç bırakmamaya. Deniz gözlerini görüyorum yalnızca kararan dünyamda.

                                          ¨  

Unuttum artık dünden kalan ne varsa. 

Sensiz bir yarına açtım artık gözlerimi. 

Ciğerlerime dolan sensiz havanın huzuruyla...

                   Merhaba Dünya...




( Nefes Alıp Verişlerime Sakladım Seni. başlıklı yazı ozge-oz tarafından 12/6/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu