"Kendine iyi bak..." dedin giderken.
Kolaydı çünkü ardında bıraktığın kişinin iyi olduğunu düşünmek. Gittiğin yüreklerde eskinin vicdan azabını düşünmemek...
 
Kalan için kolaydı(!) çünkü kafasını yastığa her koyduğunda gidenin hayalini görmemek...
Hayır, hayır...!
Aklına bile gelmemeliydin bundan sonra. Silmeliydi telefondan numaranı.
 
 Ama...yinede... ellerinde kalan konunun sinmesini bekleyecekti unutmak için...
   Bütün resimlerinize bakacaktı önce. Bir sigara yakacaktı ve senin nasıl içtiğini hatırlayacaktı. Sonra gezdiğiniz yerleri dolaşacaktı teek tek...
  Belki, sonra unutacaktı seni...
 
Belki de çoktan unutmuştu. Onun ki sevgi değil alışkanlık olmuştu.
 
Hem.. neden hala sevsindi ki seni zaten ? Bırakıp gitmemişmiydin sonuçta... İnsan kalbini kıran bir kişiyi neden hatırlasın ki bir daha ?
 
Gitmeden önce yazmış yinede duygularını bir kağıda....
 
 
..."Bu son veda. Şiirlerimle saf kurdum sana. Şeytan bile yeminli senin aşkına inanmamaya..."
 
 
Ö.ÖZ
( Son Veda başlıklı yazı ozge-oz tarafından 1/20/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu