Yorum nedir?

1.   Yazıların okunduğunda okuyana  yazı hakkında kısaca ve uzunca verdiği duygudur.

2.   Yazılar hakkında yazarını olumlu olarak motive etmektir.

3.   Yazarını yazısı hakkında aydınlatmaktır.

4.   Yazarına okuyucusunun hissettiği duyguları yansıtmaktır.

5.   Kalem kavgalarının, laf sokmaların, kırıcı eleştirilerin, kalp kırmaların alanı olmayıp sadece yazı hakkında fikirlerin belirtildiği alandır.

6. Yorum yazınızı okudum demektir. (Mehmet Kul Mehmet)

7. Yazanın emeğine saygı göstermektir.

8.   Nihayet her yorum kendinizi resmettiğiniz bir yerdir.

 

Bazı yazılarda yorum bölümünü savaş alanına döndüren bütün yorumlar, site kuralları gereği silinecektir.

 

Birlik ve beraberlik ruhumuzu ortaya koyalım. Sevgilerimle.

 

Adem Efiloğlu


( Yorum Nedir. başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 25.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.