Kısa  bir hikayecik bu .

Tarihte bir zamanlar  ufak tefek   kısa   şiir  hikayecikler yazar dururdum  bunları da  saklardım  gel zaman git zaman  bunlar  birikti  defterler  karalamakla dolmuş birde baktım  anılar duygular bir çığ olup.  Sanki  üzerime geliyorlar  artık bizi  düzenle  bir yerlerde 

İnsanlar bizi okusun diyorlardı  sanki…

Bunları yazarken  çok   hatalar olmuşta olabilir  örneğin nokta virgül gibi ve benzeri  ama  bütün yazılanlar  bir duygu seli içinde  yazılmış  satırlardı .Bir gün sadece bir tanesini  hadi dedim  bir site buldum ve  çok beğendim  oradaki  yazanlarda okusun  hani bir hoşluk olsun dedim ve  yazımı o siteye koydum. Bana göre güzel bir yazıydı  eksiğiyle güzelliğiyle  tenkitler eleştiriler olacaktır  olacak tır da .İnsanın  hevesini şevkini kırmayacaktır diye düşünüyorum .Bu sitedeki yazım  Dost ve Sırdaş   bu yazımdan sonra  şimdi düşünüyorum  devam edeyim mi etmeyim mi diye  niyetsine gelince   yazılı ve sözlü çok eleştiri aldım  sadece nokta ve virgül sebebine   düşünün bir  ne yazarım ne muhabir  nede buna benzer bir mesleğim var  ama insanlar  bir şekilde  bir  neden bulup  bizler gibi bu işi amatörce  yapanların  şevkini kırıyor  hal busem  yazarlarda   bu işi meslek edinenlerde  aynı  eksikleri olmuştur  bir yerlere  bir uğraş ve emekle gelmişlerdir. Mesleğin her türlüsünde  bir emek vardır  bir ömür vardır “ Bir hamal olmak “  Bir yazar olmak” ki bizler burada amatörce  anladığımız kadar  ve dehada geliştirmek için   bir uğraş vermekteyiz  kendi adım a  işte bu ufak anekdot umde  sizlere bir şeyler anlatmak istedim  şunu da belirtmekte  fayda var  artık bana  el veren  bir  “Öğretmenim “ var  ona da buradan teşekkür  etmek istiyorum .Ben  hiçbir kimseyi kırmak yada incitmek adına  yazmadın. bu  anekdotu   her kez okusun  istiyorum  Artık  bu  hikayeciğin  yorumları  yazmakta  karar vermeme yardım edecek  yada  belli bir zaman bekleyeceğim…

( Anlata Bilmek başlıklı yazı mehmet-erol- tarafından 16.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.