Alel acele bir yasa onaylanmak üzere Cumhurbaşkanına gitti.Basında bu konunun üstüne gidince,haliyle yasa veto edildi.

Bu yasa neydi.Şike indirim cezasıydı.Mecliste grubu bulunan dört partinin onayı ile meclisten geçti.Daha sonra BDP desteğini çekti.

Suç ve caza;öteden beri tartışılır.Çok yakın bir zamanda 13 yaşındaki bir kıza tecavüz edenler" iyi hal" durumundan dolayı çoz az bir ceza aldı.

Gaziantep'de baklava çalan çoçuklar 22 yıl ceza aldı.Ama bu orantısız cezalar nedense hafifletilmedi.

Ama şike cazası indiriminin perde arkasında çok bilinmeyenli bir denklem var.

Futbol mafyasının bu için işine girmesi.

 

Abdullah Gül'ün Cuhurbaşkanlığı süresinin sonunda O nu bekleyen "kayıp tirilyon"davasının tekrar gündeme gelmesi.

Yasayı hazırlayan siyasi partiler, imzalarımızın arkasındayız diye beyan ettiler.Yasa muhtemelen ilk haliyle Köşke gidecek.

Gül'ün yumuşak karnı "kayıp tirilyon" davası hatırlatılacak.

Ya bu yasayı imzalayacak.

Ya da,

Erdoğan'ın köşke çıkması akabinde yeniden siyasete soyunarak tüm açılması muhtemel davaladan uzak kalacak.

 

Siyasetcilerin"yumuşak karnı"olmalaı.Yoksa dik duramazlar.

( Şike Yasasının Ardından Kopmlo Teorileri başlıklı yazı M.Filizman tarafından 7.12.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.