Yarın 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun

56 izlenme 3 yorum Tuesday, April 30, 2024 - 19:43
ABD'de işçilerin günlük çalışma süresinin 8 saate indirilmesi için 1884'te başlattığı mücadeleyle ortaya çıkan 1 Mayıs, dünyanın birçok ülkesinde emek ve işçi bayramı olarak kutlanıyor. 1 Mayıs, dünyanın birçok ülkesinde olduğu gibi Türkiye'de de Emek ve Dayanışma Günü olarak tüm yurtta hatırlatılıyor.

”Seveceğin bir iş seçersen, yaşamında bir gün bile çalışmış olmazsın.” (Confucius) Herkesin sevdiği işi yapması dileğiyle…

ÖzeIde emekçiIerimizin, geneIde dünya emekçiIerinin birIik mücadeIe ve dayanışma günü 1 Mayıs işçi bayramı kutlu olsun...

Ahmet ZEYTİNCİ
Yorum Yaz
Gergef
Wednesday, May 1, 2024 - 00:23
Cevap Yaz
Emekçinin hakkını ancak emeği anlayacak duru görü ve ona saygı duyacak gelişmişlikte olanlar verebilir! Ve şu bir gerçek ki herşeyden kaçabilirsiniz ilahi adaletin elinden asla! 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun..
Gokhan Kavcı
Tuesday, April 30, 2024 - 23:07
Cevap Yaz
Günün anlam ve önemine binaen kaleme aldığınız yazı için şükranlarımı sunuyorum sayın Hoca m. Yazınız, bir sınıfın değil, bütün milletin topyekûn bayramıdır mesajını vermiştir. Tebrik, takdir ve saygılarımla. YAŞASIN 1 MAYIS....
AhmetZeytinci
Tuesday, April 30, 2024 - 19:44
Cevap Yaz
Kutlu olsun 1 Mayıs Tüm işçi ve emekçi kardeşlerimize...
MehmetFikret
Tuesday, April 30, 2024 - 22:23
Kutlu Olsun İşçinin Emekçinin Bayramı teşekkürler Ahmet hocam
Yorum Yaz

Yarın 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun

Yarın 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun

Yarın 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun