İstanbul'un Fethi'nin 571. Yılı Kutlu Olsun

53 izlenme 1 yorum 29 Mayıs 2024 Çarşamba - 10:27
Türk tarihinin en büyük zaferlerinden biri olan İstanbul'un fethi bu yıl 571. yıl dönümünü kutlamanın coşkusuyla karşılanıyor. Okullarda düzenlenecek törenler, şehirlerde gerçekleştirilecek çeşitli etkinlikler ve konserlerle bu önemli günün anlamı bir kez daha canlandırılacak.

Kostantîniyye elbette fetholunacaktır. Onu fetheden kumandan ne güzel kumandandır! Onu fetheden askerler ne güzel askerlerdir!" (Hadis-i Şerif)

Tarihin dönüm noktalarından biri olan İstanbul'un Fethinin 571. yıl dönümü heyecanını yaşıyoruz. İstanbul'un Fethi kutlu olsun.


Adıyla Şanıyla büyük olan İstanbul'un bağımsızlığını armağan eden Fatih Sultan Mehmet Hanı Ve Silah Arkadaşları Şehitlerimizi saygı ile anıyoruz...

Fetih ile yeni bir çağ kapanıp yeni bir çağ açılmış, köklü medeniyetimiz insanlık tarihine damgasını vurmuştur. Fetih ile sadece şehir değil, gönüller de fethedilmiştir. Hem milli tarihimiz hem de dünya tarihi için bir dönüm noktası olan İstanbul'un Fethini kutlarım.


Ahmet ZEYTİNCİ


Yorum Yaz
AhmetZeytinci
29 Mayıs 2024 Çarşamba - 10:28
Cevap Yaz
Türk ve Dünya tarihinin önemli dönüm noktalarından birisidir İstanbul'un fethi... Aziz şehitlerimizin ruhları şad mekanları cennet olsun...

İstanbul'un Fethi'nin 571. Yılı Kutlu Olsun

İstanbul'un Fethi'nin 571. Yılı Kutlu Olsun

İstanbul'un Fethi'nin 571. Yılı Kutlu Olsun