Sayfamda imla Polisi istemiyorum

487 izlenme 10 yorum 28 Temmuz 2024 Pazar - 10:53
Bana bu uygulama saçma geliyor kusura bakmayın İmla Polisi Kardeşim Eleştirileriniz için değil .
Birilerinin bu şekil de davranmasına karşıyım .

Benim şiirlerim de en azından istemiyorum bu uygulamayı .
Hoşlanan varsa o arkadaşlara bir şey diyemem.

Bence vazgeçin bu saçmalıktan .
Altına bir sürü şey yazacağınızdan eminim .
Yazmaya zahmet etmeyin Güzel Kardeşim.

Burada polisçilik, hafiyecilik oynamıyoruz.
Kusura bakmayın .
Benim talebim bu
Bu uygulamayı sayfamda istemiyorum…


Yorum Yaz
.
26 Ağustos 2024 Pazartesi - 16:38

26 Ağustos 2024 Pazartesi - 16:44
tarihinde güncellendi...

Cevap Yaz
Açmış olduğunuz forum konusu ana sayfada göründüğü için bu yorumu yapıyorum. Özellikle birilerinin sayfasına girmedim. Kim yazmış bu forumdaki açıklamayı, onu da bilmiyorum.Aslında yorum yapmayacaktım, çünkü bu konuda eleştiride bulunulması da istenilmemiş.
İmlâ konusu önemlidir, özellikle yazarlar ve şairler örnek kişiliklerdir. Gözden kaçabilir, dalgınlık olabilir farz edelim, bazen yazım yanlışları olabiliyor. Titiz olmalıyız, dikkatli olmalıyız. Bir çok kişi okuyor yazılanları. Öğrenciler yanlış öğrenmiş olmayacak mı şayet imlâ konusu önemli değilse? Bu yazınızda bile pek çok imlâ hatası var. -de, - da ekleri gözüme çarptı. Hangi durumlarda ayrı veya birleşik yazıldığı bizlere okullarda öğretildi. Noktadan sonra cümle büyük harfle başlar, bir de özel isimler büyük harfle yazılır. Cümle içinde Güzel kelimesini büyük harfle yazmışsınız. Güzel kelimesi sıfattır ve küçük harfle yazılır. Kardeşim kelimesi de küçük harfle başlar. Şimdilik bu kadar. İmlâ bilmeyen yazı yazmasın kardeşim. Nokta.
ERHAN TIĞLI
24 Ağustos 2024 Cumartesi - 17:04
Cevap Yaz
Madem ki imla polisi istemiyorsunuz, yazarken dikkat edin o zaman. Bence ilkokul çocuklarının bile bilmesi gereken de da ayrılması, mi soru ekinin ayrılması gibi temel bilgilerden habersiz kişiler şiir yazmaya kalkıyor, eleştirince kızıyor. Yanlışı düzeltmek erdemli bir davranıştır. Yoksa o yanlış yerleşir, yaygınlaşır.
AhmetZeytinci
24 Ağustos 2024 Cumartesi - 17:44
Aynen öyle Hocam ne kadar doğru tespitler...
Mustafaoglu
24 Ağustos 2024 Cumartesi - 06:55
Cevap Yaz
Tebrikler imla polisine…..Kendim olsam kendime bukadar torpil edemezdim Benim her yazim hatalarla dolu,
Yinede birgün ceza kestigini gördünüz mü ? Yillardir yabanci karekterlerle karalamalar yaparim
Sesi cikmaz bakar gecer bazende tebrik eder.;))
Ne demisti T Özal
Benim memurum isini bilir;)
Selam ve dua
AhmetZeytinci
23 Ağustos 2024 Cuma - 18:34
Cevap Yaz
Geçen gün bir yayinevinden aramışlar gel bizim imlalarımızı da düzelt demişler bakalım kafama uyarsa belki oraya giderim demiş...
AhmetZeytinci
23 Ağustos 2024 Cuma - 18:25
Cevap Yaz
Seneler önce Emniyet Teşkilatından emekli olunca burada iş bulmuş geçinip gidiyor işte çok bir maaşım yok ama işte ruhumuzu dinlendiriyoruz diyor...
Gökdeniz
23 Ağustos 2024 Cuma - 15:55
Cevap Yaz
Geçen ben de mesaj yazdıydım, şiirlere imla hatası klavye hatası yazım yanlışı falan buldun diye çok kızan oluyor mu diye. Abi bunaldım, düz yazılar bölümüne tayinimi istiycem dediydi. Üzüldüm :))
AhmetZeytinci
23 Ağustos 2024 Cuma - 18:23
Vay namıssız bana hiç bahsetmedi bundan...
AhmetZeytinci
23 Ağustos 2024 Cuma - 14:59
Cevap Yaz
Geçen gün beni aradı bu İmla Polisi ''Ağabey dedi herkes beni gerçek bir polis sanıyor site beni tuttu filan sanıyorlar öyle değil ağabey bilsinler.'' dedi... Ha bir ara yine aradı ''Bir ara buluşalım Fikret Hoca Adem bey sen ben sohbet edelim.'' dedi... Ben de olur tabi dedim...
Gökdeniz
21 Ağustos 2024 Çarşamba - 15:20
Cevap Yaz
Aslında faydalı bir uygulama. Herkes yazdıklarının imla açısından da düzgün, doğru olmasını ister. Bazen gözden kaçan imla hataları, yazım yanlışlıkları bu şekilde düzeltilip, site kayıtlarında ya da şair arşivinde de düzeltilmiş olarak saklanır. Bir fırsat. Fena da olmaz. Gerçi ben bu imla polisi yapay zeka mı diye de şüphelenmiyor değilim :)
Alp.Aldatmaz
21 Ağustos 2024 Çarşamba - 12:05
Cevap Yaz
Yazınızda imla hatası var, “Birilerinin bu şekilde davranmasına karşıyım” siz “bu şekil de” yazmışsınız, de eki ayrı olmamalı orada.

İmla Polisi bence güzel bir uygulama, aynı zamanda zahmet gerektiren bir görev. Diğer taraftan anonim bir şekilde hataların belirtilmesi kişilerin egosuna daha az zarar veriyor.
AhmetZeytinci
20 Ağustos 2024 Salı - 23:00
Cevap Yaz
Kafanızı takmayın o kadar esprili olsun diye İMLA POLİSİ demişler... Şakacıktan tutuklamıyor yaniiii...
Yorum Yaz

Sayfamda imla Polisi istemiyorum

Sayfamda imla Polisi istemiyorum

Sayfamda imla Polisi istemiyorum