Gezip görerek bilmek hep merakım olmuştur
Tüm ülkeler insanlar düşlerime dolmuştur
Coğrafya Tarih ile Vatandaşlık dersleri
İlk Sosyal Bilgiler'de manasını bulmuştur
Çok severdim hocamı yutardım sayfaları
Rüyama girerlerdi okyanus tayfaları
Ah bir büyüsem derdim anlamazdım tersleri
Kitap ak hayat kara, yaşardım hayfaları
Gozler aradi bu guzel kalemi sair gelince kulaklardan gitti paslar.
Duyarli yureginize ne demeli bilmem ama gonulden kutluyorum.
Muzigin sozleri gibi What a wonderful world ----- Good old song of Louis Armstrong .
Bu guzel muzigin esliginde insan yildizlarin ustunde guzel bir dunyada yasaniyormus hissi veriyor
insana her ne kadar gunumuzde soylenenler tekrar ve fantazi de olsa.
I hear politicians lying,
I see the masses follow.
They'll steal much more,
than you'll ever know.
And I think to myself:
"What a terrible world."<br/...
Mutluluk en güzel sergimiz
Hep umutla bakmak sezgimiz
Aşk leke sürmemek derdimiz
Aşkımız hiç yosun tutmasın
Bireysel yaklaşımla kalmamalı , keşke herkes saygılı olsa aşka ve sevgiye, güzeldi temennileriniz, saygılar üstadım..
Üstad öncelikle hoş gelmişsin,
Yüreğin o kadar engin ki kaldığın yerden devam edebiliyorsun...
Site yöneticilerinin de eğitim camiasından olması sebebiyle bu enfes yazı dizisine kıymamaları gerekirdi.
Herkes kendine yakışanı yapar neticede...
Pireye kızıp yorganı yakmak dedikleri bu olsa gerek.
Tamam hangi yazıysa o yazıyı silersin direksiyon sende diye kaldırıp arabayı uçuruma yuvarlamanın mantığını çözebilmiş değilim.
Bu mükemmel yazı dizisinin anlamını bulacağı gün tamamlanmasını isterdim.
Olsun sen türkülerini söyle üstad.
Yürekten tebriklerimle...
Benim geri gönderen, her dua salışında
Kalbim tastikli mühür, nefesin alışında
Ömrü billah figürüm, yanımda kalışında
Ruhum bedenime dar, canımdaki canımsın
Ruh ikizi can özüm, nasip etsin Yaradan
Hayat sensiz geçer mi; sevdam çıksın aradan
Söyle nasıl geçeyim, gözündeki karadan
Ruhum bedenime dar, canımdaki canımsın
Değerli şair bu ne dizeler böyle udun tezenesinden ve kanunun tellerinden çıkan hüzzam notaları gibi dizildi boğazıma.
Kopup gelen bir dağın yamacı gibi.
Ruh ikizim can özüm yaradan nasip etsin hayat geçmez sensizken sevdam çıksın aradan.
Nemlendirdiniz gözlerimi en hisli zamanımda.
Güfte yaptım sözleri hüzzam makamında okudum şiiri.
Yürekten alkışlıyorum . Gönülden teşekkürler.
Şöyle yürekten bir "off" çekesim geldi dostum.
Bu nasıl bir şiir, nasıl seslendirme...
Bana suydun ekmektin
Kıymet bilemedim
Yitirdim...
Çoğu zaman elimizdekilerin yeterince kıymetini bilemeyiz
ne zaman ki ellerimiz boş kalır, o zaman yaptığımız hataların
farkına varırız, fakat giden gitmiştir bir kere...
Hatayı kabul edip, kıymetini bilemedim demek te bir erdemdir.
Senin öyle güzel bir yüreğin var ki dostum
ve öyle güçlü. Nisan yağmurunde değil, karda kışta bile yaşarsın.
Yaşa ki dostumu kaybetmeyeyim di mi ama...
Yüreğine, sesine sağlık.
Selam ve saygım her daim.
Can şehitlerimize yazılan fevkalade güzellikte bir şiir.
Ruhları şad, mekanları cennet olsun. Tebrik ediyor,
Saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Biraz bensizlik sürerim
Bir dilim ekmek üzerine.
Tek lokmamı yalan aşka banarım.
Soğuk kahve ikramımdır
Kavuşamayan sevdalara,
Son ziyafetimdir gönül mutfağımda…
harika betimlemeler vardı...
çok sevdim bu şiirinizi.
izninizle ' gönül damlası şiirler' facesine götürüyorum.
Hasretler ,özlemler öyle derinden etkiler ki; yerine koyduklarımız anlamsız gelir,doldurmaz hiç bir şey...
En zoru da nefes kadar yakınken uzak hissetmektir,gözlerinde ve kalbinde artık olmadığını bilme...
Bazen anılarda ok gibi deler geçer ve tamiri mümkün olmayan yaralar açılır yürekte...
Çok güzeldi,seslendirme de bir o kadar içten...
Emeğinize ve güzel yüreğinize sağlık...
Tebrik ederim güzel sözler.
değerli hocam sayfanız her zaman ki gibi sanat unusrlarını içinde barıdnıran yönüyle karşılıyor bizleri
şiire edebiyata ve şairlere verdiğiniz değerden dolayı ayrıca kutlarım sizi
şiir her zamanki gibi kalemnizie münhasırdı kutlarım
Kavga var ufukta..Gözünü oyabilirim bak :) Yeminimi bozdum yâr kork benden demişsin.
Taksim yok bu kez..Bu koyduğun müzik de kavga edilirken iyi gider hani:)
Çok yaşa sen arkadaşım.Harikaydın yine..Sabah sabah günüme neşe getirdin sağolasın.Sevgilerimle her daim.
'Ayılt beni' bu sözde çok şey vardı koca bir şiir sığdırmışsınız bence içine;
Önce vazgeçiş belki kurtulmak isteme ama sonra ölesiye kabulleniş.
'Ayılt beni ayılt ki tekrar yaşamam gerekirse aynı şeyleri hiç düşünmeden yaşarım yine' der gibi.
Kutlarım aşkın güzel kalemi... Sevgimle...
Ebû Musa, amcasını defin etmişti,
O’nun Resûle selamını iletmişti,
Resûl, abdest alıp O’na dualar etti,
Resûl duasına mazhar Ebû Âmir’im.
inşallah sizde bu duadan yer alırsınız hocam,bizde sizin yerinizde yer alalım,gül kokulu kalemini kutluyorum,selam ve dua ile...saygılar...
Hımm:) Bu gülen yüzüm aldatmasın yerine göre kalemim silahım olur demişsiniz Gülsen hanım.
Çok da iyi etmişsiniz.
Yakışmış kaleminize kutlarım saygım-sevgimle.
Aynı mekan hep aynı varoluşun
Yalnızlığı gönlünde aşkla yol edinmişken
Binlerce kez pişmanlıkta olsa aşklar
Deli divane gönülde yaşanılanlar
Son vuruş gelecekti sevgiden
Günlerin ötesinden
O sevinç o heyacan
Mest olup giden gelişlerde
İçinin sıcaklığı gül yüzüne yansımışken
Bir güneş parlaklığında endamı şaşkın
Utangaç yüzün ardında koskoca heybetli efendilik
Aşktan sevgiden yana ne varsa derleyip gelirdi
Yürüyecekti emin adımlarla hayallerine doğrudan
Günlerin ötesinden…
Hocam Kutlarım Selamlar Kars ilinden
Diyorsun bana seviyormusun
ispatla sevdiğini diyorsun
Altını çizerek söylüyorum
Seni ferhat gibi seviyorum
Sevda yüklü çok güzel çalışma; yürek sesin varolsun şair yürek, kutlarım.
“Senin elinden şehitliği nasip eden,
O’nun eliyle de Ubeyd’i öldürmeyen,
Hamd olsun himayesi geniş Allah’a” der,
Metanetin, sabrın en güzel örneği.
O sabrı Rabbim bizlerden esirgemesin.
Bütün şehitlerimizin ruhları şad olsun.
Sayenizde yine ruhum huzurla doldu.
Emeklerinize sağlık.
Selamlar
Yapacağını yaptın, durdun sözünde
ölüm ayırana dek diyordun ya.
Meğer ölüm çoktan gelmiş kapıya
Ayrılıkta yarı ölmek değimi?
Gitmem gerekiyor derken şaka yapmamışsın
Gittin be can…
Gittin….
Sessiz sedasız canımdan gittin.
''Giderken bir aşk hikayesini de bitirdin''
Okurken canlandı desem yeri vardı, yalın olarak nasılda bizlerdendi, selam ve sevgilerimle, gönlüne sağlık Gamzecim, iyi geceler dilerim..
sevmek istediğim kadınlar oluyor ama,
sevdiklerim olmuyor be usta...
yoruldum, üşüdüm bugün bu şehirde.
herşeye, herşeyden, kendimden bıkıp.
beğenmedim aklımın git dediği yok'ları,
kendi yokluğuma dönüp, çevirdim anahtarı bir garip yalnızlığa...
yalvarmak mı ki şimdi bu şiir?
asla..!
sadece zoruma ne gidiyor biliyor musun usta?
" imge kent " denilen şehir farkında bile değil
bir imgesini, beni kaybedeceğinden.
ki,
becerebilsemde acı bir gülüşümü koyabilseydim nokta yerine tam da buraya...
şarkı da " derman " dedi de,
ondan dı başını ağrıtmalarım usta...
özrüm, saygım, dostluğumla
Neden az okunur böylesine güzel şiirler bilmem...
Al gülüm ver gülüme çok mu alıştık acaba?
Halbuki bu sayfa hep şiir, hep derinlik, hep asalet...
"Ve sen giderken
Gamlı bakışlarım sarar evreni
Heybemdeki umutları salarım özgürlüğüne
Ağlayışlarım yankılanır harabemin duvarlarında
Sıvası dökülür gözyaşlarıyla
Kal desem de durmazsın bilirim
Giden gitti sevdiğim,
Artık yüreğim yetim..."
Sonsuz saygımla Kezban Hanım.